кибербезопасность - id-9262-685
Эта работа успешно выполнена на онлайн-сервисе помощи написании курсовых, дипломных и других студенческих работ «na5ku.com.ua»
Номер (айди заказа)
id-9262-685
Тип задания
Предмет
Количество страниц
2
Дата выполнения
2023-09-18
Текст задания
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАПИСАННЯ
МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА ДЛЯ ВСТУПУ НА НАВЧАННЯ У 2023 РОЦІ
Мотиваційний лист - це викладені вступником довільно у письмовій формі інформація про його особисту зацікавленість у вступі на певну освітню програму й відповідні очікування, досягнення в навчанні та інших видах діяльності.
Він потрібен, щоб:
• показати вас як особистість: ваше вміння комунікувати та презентувати себе;
• довести вашу мотивацію та зацікавлення професією та обраним закладом;
• побудувати професійні та навчальні цілі.
Формат поля для написання мотиваційного листа становить до 20 тисяч символів. Або не менш як 200 і не більш як 600 слів.
Загальні рекомендації до написання листів:
• лаконічний зміст: лише важливі деталі, факти, цифри;
• для спрощення читання бажано розбивати текст на абзаци, кожен з яких має містити певну концепцію;
• неприпустимість емоцій, стриманість, розважливість, серйозність та практичність;
• простота викладу;
• відсутність орфографічних і стилістичних помилок: помилки неприйнятні в мотиваційному листі.
Мотиваційний лист має таку структуру:
• «шапка»,
• вступ;
• основна частина;
• висновок;
• подяка;
• підпис.
«Шапка»:
• відомості про адресата (назва ЗВО та ПІП особи, якій адресується лист) та адресанта (тобто ваші ПІП, електронна та фактична адреси, номер телефону). Усе це необхідно вказати в правому верхньому куті.
Вступ:
• шанобливе звертання (наприклад, «Шановний…»). Його зазвичай виділяють напівжирним шрифтом та/або курсивом і вирівнюють по центру;
• у самому вступі викладаєте мету і причину написання листа (наприклад, «Звертаюся до вас у зв’язку з…»). Тут варто пояснити, чому ви обрали саме цей університет, і як навчання в ньому сприятиме вашому професійному розвитку і зростанню.
Основна частина:
• основну частину варто розпочати з відповіді на запитання «Хто я?». зазначаються здобутки в навчанні з окремих предметів, пов’язаних з обраною освітньою програмою, рівень володіння іноземними мовами, участь у позашкільній роботі та оцінка власних соціальних навичок.
• далі варто відповісти «Чому я обрав/обрала саме цей університет та професію?». Тут виокремлюються сильні сторони університету, які вам відгукуються, аспекти професії, які подобаються, коротка історію шляху до вибору.
• далі розповідаємо «Як я можу бути корисною/корисним для університету або професії?». Зазначаються ваші ідеї та плани на час навчання в університеті: участь у самоврядуванні, здобуття навичок, програми обміну та навчальні проєкти. Також додайте про ваші ідеї та плани після випуску і глобальну мету реалізації себе у професії.
• наприкінці основної частини варто розповісти, чому мають обрати саме вас. Які ваші цінності перегукуються із цінностями університету, як саме ця навчальна база сприятиме реалізації ваших навчальних цілей, та як ви з університетом зможете підсилити одне одного.
Висновок, подяка, підпис:
• завершити лист треба маленьким підсумком на два-три речення, які мають підтверджувати готовність вступника навчатися і вказують на його впевненість у правильному виборі освітньої програми. Подяка за увагу та особистий підпис вступника.
--------------------
мотиваційний лист потрібен до вступу на спеціальність кібербезпека
а предмет я вибрав перший у списку так як не будо кібербезпеки
Харківський нац університет внутрішніх справ
вступаю після школи
досягнень немає
мені завжди подобалося працювати з компютером та кодом тому і обрав
МОТИВАЦІЙНОГО ЛИСТА ДЛЯ ВСТУПУ НА НАВЧАННЯ У 2023 РОЦІ
Мотиваційний лист - це викладені вступником довільно у письмовій формі інформація про його особисту зацікавленість у вступі на певну освітню програму й відповідні очікування, досягнення в навчанні та інших видах діяльності.
Він потрібен, щоб:
• показати вас як особистість: ваше вміння комунікувати та презентувати себе;
• довести вашу мотивацію та зацікавлення професією та обраним закладом;
• побудувати професійні та навчальні цілі.
Формат поля для написання мотиваційного листа становить до 20 тисяч символів. Або не менш як 200 і не більш як 600 слів.
Загальні рекомендації до написання листів:
• лаконічний зміст: лише важливі деталі, факти, цифри;
• для спрощення читання бажано розбивати текст на абзаци, кожен з яких має містити певну концепцію;
• неприпустимість емоцій, стриманість, розважливість, серйозність та практичність;
• простота викладу;
• відсутність орфографічних і стилістичних помилок: помилки неприйнятні в мотиваційному листі.
Мотиваційний лист має таку структуру:
• «шапка»,
• вступ;
• основна частина;
• висновок;
• подяка;
• підпис.
«Шапка»:
• відомості про адресата (назва ЗВО та ПІП особи, якій адресується лист) та адресанта (тобто ваші ПІП, електронна та фактична адреси, номер телефону). Усе це необхідно вказати в правому верхньому куті.
Вступ:
• шанобливе звертання (наприклад, «Шановний…»). Його зазвичай виділяють напівжирним шрифтом та/або курсивом і вирівнюють по центру;
• у самому вступі викладаєте мету і причину написання листа (наприклад, «Звертаюся до вас у зв’язку з…»). Тут варто пояснити, чому ви обрали саме цей університет, і як навчання в ньому сприятиме вашому професійному розвитку і зростанню.
Основна частина:
• основну частину варто розпочати з відповіді на запитання «Хто я?». зазначаються здобутки в навчанні з окремих предметів, пов’язаних з обраною освітньою програмою, рівень володіння іноземними мовами, участь у позашкільній роботі та оцінка власних соціальних навичок.
• далі варто відповісти «Чому я обрав/обрала саме цей університет та професію?». Тут виокремлюються сильні сторони університету, які вам відгукуються, аспекти професії, які подобаються, коротка історію шляху до вибору.
• далі розповідаємо «Як я можу бути корисною/корисним для університету або професії?». Зазначаються ваші ідеї та плани на час навчання в університеті: участь у самоврядуванні, здобуття навичок, програми обміну та навчальні проєкти. Також додайте про ваші ідеї та плани після випуску і глобальну мету реалізації себе у професії.
• наприкінці основної частини варто розповісти, чому мають обрати саме вас. Які ваші цінності перегукуються із цінностями університету, як саме ця навчальна база сприятиме реалізації ваших навчальних цілей, та як ви з університетом зможете підсилити одне одного.
Висновок, подяка, підпис:
• завершити лист треба маленьким підсумком на два-три речення, які мають підтверджувати готовність вступника навчатися і вказують на його впевненість у правильному виборі освітньої програми. Подяка за увагу та особистий підпис вступника.
--------------------
мотиваційний лист потрібен до вступу на спеціальність кібербезпека
а предмет я вибрав перший у списку так як не будо кібербезпеки
Харківський нац університет внутрішніх справ
вступаю після школи
досягнень немає
мені завжди подобалося працювати з компютером та кодом тому і обрав