Організація як соціум - id-1131-699

Ця робота успішно виконана на  онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та  інших студентських робіт «na5ku. com. ua»

Номер (айді замовлення)
id-1131-699
Тип завдання
Кількість сторінок
30
Дата виконання
2024-09-23
Текст завдання
предмет теорія організації, там питання та завдання в курсовій
30 сторінок, унікальність 80

Тема 4. Організація як соціум

1. Визначити сутність соціальної організації і соціальної спільності.
2. Людина як елемент соціальної системи. Активність і опірність соціальної
організації. Загальні риси соціальної організації.
3. Виділити основні види соціальних організацій: формальна й неформальна
організації.
4. Механізми регулювання (регулятори) у соціальних системах: цільова
управлінська дія, саморегуляція (самоуправління), організаційний порядок.
Завдання 4.1.
Перед вами серія фраз, які були сказані службовцями вашої організації при
бесіді з вашими клієнтами. Якщо ви вважаєте, що фраза справляє на клієнта позитивне
враження, позначте її літерою «П», а якщо негативне - літерою «Н».
1. Доброго ранку. Це АТП- 1. У телефону Нікітін Олексій. Чим я можу
допомогти вам?
2. Вибачте, це не в моїй компетенції. Вам потрібно зателефонувати у відділ
експлуатації.
3. Доброго ранку, АТП-1.
4. Завідуюча вийшла. Їй щось передати?
5. Дякую за дзвінок. Телефонуйте частіше!
6. Вибачте, я не працюю в цьому відділі, тому нічим вам допомогти не можу.
7. Доброго ранку, відділ постачання.
8. Мені важко сказати, чому наш співробітник не подзвонив вам. Ви не
пробували подзвонити йому ще раз?
9. Вибачте, що я змусив вас чекати. Чим я можу допомогти вам?
10. Я розумію вас. Мені здається, що хтось із співробітників допустив помилку.
Я буду намагатися все перевірити. Чим я ще можу допомогти вам?
11. Так, кого ви чекаєте?
12. Михайло Іванович, вибачте, будь ласка, за затримку документів. Я вам
відправлю на електронну адресу.
13. Спасибі. При нагоді я зателефоную вам.
14. Ви сумніваєтеся в наших можливостях? Я розумію. Чекаю вашого дзвінка.
Дякую за дзвінок.
15. Розкажіть як це трапилося.
16. Радий вашому дзвінку. Як у вас справи?
17. Так, це я. Хочу вам повідомити неприємну інформацію.
18. Вибачте, будь ласка. Я приймаю телефонограму. Можна я передзвоню вам
через 10 хвилин?
19. На жаль, Юрій Михайлович ще обідає.
20. Дякую за дзвінок. Таку людину, як ви, ми готові вислухати завжди.
21. Вибачте за затримку. У нас всі зайняті, тому ніхто не бере слухавку.
22. Юрій Михайлович пішов до лікаря. Повинен повернутися до кінця дня.

10

23. Привіт, це АТП-1, з вами говорить черговий експедитор Сергєєв. Слухаю.
24. Ви не праві. Однак, що ви скажете про умови перевезення нашої компанії?
25. Вибачте. На жаль, я повинен йти. Пропоную здзвонитися завтра о десятій
ранку. Я вам зателефоную. Дякую за дзвінок.
Обробка тексту.
Підрахуйте кількість розбіжностей.
1-П 8- Н 14-П 20-Н
2-Н 9-П 15-Н 21-Н
3-П 10-П 16-П 22-Н
4-П 11-Н 17-Н 23-П
5-Н 12-Н 18-П 24-Н
6-Н 13-Н 19-Н 25-П 7-Н
Якщо виявлено більше 3-х неспівпадань, то це означає, що з мистецтвом
ведення телефонних переговорів у даної особи справи йдуть не зовсім
благополучно. Перш, ніж допускати його до телефону, він повинен пройти
спеціальний тренінг.

Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!

Останні додані роботи

не заказ, тест системы №2

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2025-04-02

соціометрія

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2025-04-02

Розрахунки до курсової роботи

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2025-04-01