Формування маркетингових комунікацій підприємства - id-1164-341
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-1164-341
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
10
Дата виконання
2025-03-10
Текст завдання
Треба взяти другий розділ диплому і його трансформувати за структурою звіту з переддипломної практики, тобто з другого розділу зробити звіт з переддипломної практики
11.02
я не знаю сколько должно бить страниц в отчете по практике, поэтому поставил 10. Пускай автор сделает столько, сколько посчитает нужным
12.02
план узгоджено:
Вступ
Розділ 1. Загальні відомості про АТ КБ «Приватбанк» та аналіз основних показників його діяльності
Розділ 2. Маркетингова характеристика АТ КБ «Приватбанк»
Розділ 3. Аналіз маркетингових комунікацій АТ КБ «Приватбанк»
Виснвоки
Список використаної літератури
Додатки
11.02
я не знаю сколько должно бить страниц в отчете по практике, поэтому поставил 10. Пускай автор сделает столько, сколько посчитает нужным
12.02
план узгоджено:
Вступ
Розділ 1. Загальні відомості про АТ КБ «Приватбанк» та аналіз основних показників його діяльності
Розділ 2. Маркетингова характеристика АТ КБ «Приватбанк»
Розділ 3. Аналіз маркетингових комунікацій АТ КБ «Приватбанк»
Виснвоки
Список використаної літератури
Додатки