Підготувати проєкт програми психосоціальної підтримки на робочому місці (план профілактичних заходів) - id-2663-248
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-2663-248
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
3
Дата виконання
2024-11-25
Текст завдання
Підготувати проєкт програми психосоціальної підтримки на робочому місці (план профілактичних заходів)
Для підготовки пропоную скористатись розробленим МОП алгоритмом (у додатку), нас цікавить крок 3 (детальніше про профілактичні заходи втручання - універсальні, вибіркові, індивідуальні можна почитати у матеріалах Держпраці - 2 посилання).
Алгоритм:
1. Обрати роботодавця, для якого складете план заходів.
Це може бути ваше місце роботи, або певна компанія в Україні, - університет, медичний заклад, Нова Пошта, юридична фірма... і т.д.
Не обов'язково обирати конкретного роботодавця (але так легше буде розробляти план, проаналізувавши дані щодо його діяльності), можна вказати в загальному із вказівкою на сферу діяльності - лікувальний заклад, школа, юридична фірма, будівельна компанія...
2. Визначаєте основні психосоціальні ризики залежно від обраного роботодавця, сфери його діяльності, штату працівників (їх професій).
3. Розробляєте план профілактичних заходів із врахуванням сфери діяльності, потенційних потреб працівників (на основі Ваших потреб, колег, якщо аналізуєте свого роботодавця, або уявних, які залежать від сфери діяльності) та з врахуванням впливу війни як окремого психосоціального ризику для всіх працівників.
Обсяг - 2-3 сторінки, проте мають бути визначені конкретні заходи та способи їх реалізації (не просто загальні рекомендації про психосоціальну підтримку).
https://www.ilo.org/uk/resource/%D1%8F%D0%BA-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D1%83-%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97-%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%87%D0%BE%D0%BC%D1%83-%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%86%D1%96-%D1%83
https://pratsia.in.ua/ilo/informatsiynyy-material-dlya-lideriv-pidpryyemstv-profspilok.html
https://iris.who.int/handle/10665/369584
Для підготовки пропоную скористатись розробленим МОП алгоритмом (у додатку), нас цікавить крок 3 (детальніше про профілактичні заходи втручання - універсальні, вибіркові, індивідуальні можна почитати у матеріалах Держпраці - 2 посилання).
Алгоритм:
1. Обрати роботодавця, для якого складете план заходів.
Це може бути ваше місце роботи, або певна компанія в Україні, - університет, медичний заклад, Нова Пошта, юридична фірма... і т.д.
Не обов'язково обирати конкретного роботодавця (але так легше буде розробляти план, проаналізувавши дані щодо його діяльності), можна вказати в загальному із вказівкою на сферу діяльності - лікувальний заклад, школа, юридична фірма, будівельна компанія...
2. Визначаєте основні психосоціальні ризики залежно від обраного роботодавця, сфери його діяльності, штату працівників (їх професій).
3. Розробляєте план профілактичних заходів із врахуванням сфери діяльності, потенційних потреб працівників (на основі Ваших потреб, колег, якщо аналізуєте свого роботодавця, або уявних, які залежать від сфери діяльності) та з врахуванням впливу війни як окремого психосоціального ризику для всіх працівників.
Обсяг - 2-3 сторінки, проте мають бути визначені конкретні заходи та способи їх реалізації (не просто загальні рекомендації про психосоціальну підтримку).
https://www.ilo.org/uk/resource/%D1%8F%D0%BA-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D1%83-%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97-%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%87%D0%BE%D0%BC%D1%83-%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%86%D1%96-%D1%83
https://pratsia.in.ua/ilo/informatsiynyy-material-dlya-lideriv-pidpryyemstv-profspilok.html
https://iris.who.int/handle/10665/369584