ВИКОРИСТАННЯ ФІТБОЛ-ГІМНАСТИКИ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ ПОСТАВИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ - id-3239-404
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-3239-404
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
30
Дата виконання
2024-02-26
Текст завдання
В розділі 1.2 Ефективність використання фітбол-гімнастики для корекції порушень постави у дітей старшого дошкільного віку треба показати чому ми використовуємо фітбол-гімнастику у закладах дошкільної освіти, в чому полягає її ефективність для корекції порушень постави у дітей старшого дошкільного віку, що дає використання фітбол-гімнастики в дитячому садочку, на що впливає фітбол-гімнастика.
В розділі 1.3 Методика проведення фітбол-гімнастики з дітьми старшого дошкільного віку. треба розписати методику проведення фітбол-гімнастики, коли вона проводиться, з якими формами роботи, фітбол- гімнастика використовується на заняттях, під час ранкової гімнастики, які методичні вимоги до занять з фітбол-гімнастикою, які вимоги до підбору вправ з фітбол-гімнастикою.
В розділі 2.1 Організація, зміст та етапи
проведення експерименту треба
проаналізувати роботу вихователів з фітбол-гімнастики, написати за допомогою чого, яких методик я буду визначати рівні сформованості навичок у дітей, які методики я буду
використовувати.
У розділі 2.2Діагностика сформованості фізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку, написати як я буду проводити ці методики, якби я була в дитячому
садочку.
У розділі 2.3 Формувальний експеримент щодо визначення ефективних методів і форм використання фітбол-гімнастики. треба написати ті форми роботи, які проводили вихователі у закладах дошкільної освіти, вправи та ігри які проводились, навести IX приклади. В кінці цього розділу написати яка була проведена робота, які результати досягли.
В розділі 2. 4 Розробити методичні рекомендації для вихователів щодо проведення занять з використанням фітбол-гімнастики в ЗДО, розписати що треба робити,
а не принципи)
У додадки вписати приклади занять, які будуть писатися у розділі 2.3, приклади дидактичних ігор, комплекси ранкової гімнастики на фітболах.
Чітко дотримуватись методичних рекомендацій.
В розділі 1.3 Методика проведення фітбол-гімнастики з дітьми старшого дошкільного віку. треба розписати методику проведення фітбол-гімнастики, коли вона проводиться, з якими формами роботи, фітбол- гімнастика використовується на заняттях, під час ранкової гімнастики, які методичні вимоги до занять з фітбол-гімнастикою, які вимоги до підбору вправ з фітбол-гімнастикою.
В розділі 2.1 Організація, зміст та етапи
проведення експерименту треба
проаналізувати роботу вихователів з фітбол-гімнастики, написати за допомогою чого, яких методик я буду визначати рівні сформованості навичок у дітей, які методики я буду
використовувати.
У розділі 2.2Діагностика сформованості фізичного розвитку дітей старшого дошкільного віку, написати як я буду проводити ці методики, якби я була в дитячому
садочку.
У розділі 2.3 Формувальний експеримент щодо визначення ефективних методів і форм використання фітбол-гімнастики. треба написати ті форми роботи, які проводили вихователі у закладах дошкільної освіти, вправи та ігри які проводились, навести IX приклади. В кінці цього розділу написати яка була проведена робота, які результати досягли.
В розділі 2. 4 Розробити методичні рекомендації для вихователів щодо проведення занять з використанням фітбол-гімнастики в ЗДО, розписати що треба робити,
а не принципи)
У додадки вписати приклади занять, які будуть писатися у розділі 2.3, приклади дидактичних ігор, комплекси ранкової гімнастики на фітболах.
Чітко дотримуватись методичних рекомендацій.