Інклюзивна освіта - id-5122-953
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-5122-953
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
5
Дата виконання
2022-04-26
Текст завдання
Тема 1: Технологія використання міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей та підлітків (МКФ-ДП) як сучасний підхід до визначення особливих освітніх потреб
Завдання до теми: проаналізуйте кейс на основний контент МКФ:
а)визначте сильні і слабкі сторони,
б) потенційні труднощі для подальшого планування участі дитини з особливими освітніми потребами в освітньому процесі
Кейс для аналізу додається
Тема 2: Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами як документ реалізації індивідуальної освітньої траєкторії
Завдання до теми 2: визначте власну ціль професійного розвитку на найближчі кілька років. Сформулюйте її за принципом SMART, проаналізуйте її досяжність, вимірюваність, персоналізованість та орієнтацію на результат.
Завдання до теми: проаналізуйте кейс на основний контент МКФ:
а)визначте сильні і слабкі сторони,
б) потенційні труднощі для подальшого планування участі дитини з особливими освітніми потребами в освітньому процесі
Кейс для аналізу додається
Тема 2: Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами як документ реалізації індивідуальної освітньої траєкторії
Завдання до теми 2: визначте власну ціль професійного розвитку на найближчі кілька років. Сформулюйте її за принципом SMART, проаналізуйте її досяжність, вимірюваність, персоналізованість та орієнтацію на результат.