Управління процесом продажу на підприємстві - id-5870-725
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-5870-725
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
60
Дата виконання
2023-09-29
Текст завдання
Комерційна діяльність та логістика - предмет
Кількість ст - 50-60 без додатків
(84 тис - 100 тис друкованих знаків )
Унікальність 80%
ВСТУП……………………………………………………………………………….....
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОДАЖУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Сутність та складові процесу продажу на підприємстві
1.2. Методичні основи управління процесами продажу на підприємстві
1.3. Напрямки удосконалення управління продажами у стратегіях збуту товарів на сучасних ринках
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПРОДАЖУ НА ПІДПРИЄМСТВІ «МХП»
2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства «МХП»
2.2. Аналіз збутової діяльності та процесу продажу на підприємстві «МХП»
2.3. Оцінка ефективності процесу продажу підприємства…..
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ ПРОДАЖУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
3.1. Заходи та напрямки підвищення ефективності процесу продажу на підприємстві
3.2. Обґрунтування ефективності впровадження запропонованих напрямків
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Кількість ст - 50-60 без додатків
(84 тис - 100 тис друкованих знаків )
Унікальність 80%
ВСТУП……………………………………………………………………………….....
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПРОДАЖУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Сутність та складові процесу продажу на підприємстві
1.2. Методичні основи управління процесами продажу на підприємстві
1.3. Напрямки удосконалення управління продажами у стратегіях збуту товарів на сучасних ринках
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПРОДАЖУ НА ПІДПРИЄМСТВІ «МХП»
2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства «МХП»
2.2. Аналіз збутової діяльності та процесу продажу на підприємстві «МХП»
2.3. Оцінка ефективності процесу продажу підприємства…..
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ ПРОДАЖУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
3.1. Заходи та напрямки підвищення ефективності процесу продажу на підприємстві
3.2. Обґрунтування ефективності впровадження запропонованих напрямків
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ