Моделі управління репутацією підприємства в інтернет-просторі - id-5981-533
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-5981-533
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
65
Дата виконання
2024-12-09
Текст завдання
Методичні вказівки
до виконання, оформлення та захисту кваліфікаційних магістерських робіт на здобуття кваліфікації «Магістр з комп’ютерних наук (консолідована
інформація)» для студентів спеціальності 122 «Комп’ютерні науки»
29.11 - 11:30
Плану роботи немає, керівнику скидувати не треба буде, бо то вже немає часу на те
Здавати по розділах теж не треба
Прикріпляю вам звіт по переддипломній практиці (Файл 2), можливо щось візьмете звідти.
Метою роботи є дослідження теоретичних та практичних засад впливу маркетингових технологій на формування репутації компанії та розробка пропозицій щодо впровадження системи управління нею.
Якщо буде потрібно, можу скинути переддипломний звіт з практики для додаткової інформації.
до виконання, оформлення та захисту кваліфікаційних магістерських робіт на здобуття кваліфікації «Магістр з комп’ютерних наук (консолідована
інформація)» для студентів спеціальності 122 «Комп’ютерні науки»
29.11 - 11:30
Плану роботи немає, керівнику скидувати не треба буде, бо то вже немає часу на те
Здавати по розділах теж не треба
Прикріпляю вам звіт по переддипломній практиці (Файл 2), можливо щось візьмете звідти.
Метою роботи є дослідження теоретичних та практичних засад впливу маркетингових технологій на формування репутації компанії та розробка пропозицій щодо впровадження системи управління нею.
Якщо буде потрібно, можу скинути переддипломний звіт з практики для додаткової інформації.