Маркетинг як економічна категорія та філософія бізнесу. - id-5995-535
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-5995-535
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
40
Дата виконання
2024-04-22
Текст завдання
Написати курсову роботу на прикладі підприємства (вибрати підприємство, фірму на свій погляд), вона має бути на 40 сторінок (в плані все буде вказано) на тему:
"Маркетинг як економічна категорія та філософія бізнесу".
Курсова повинна бути написана по плану та підлягати всім методичним вимогам
План надаю, методичні вимоги прикріплюю
План:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1.Сутність та поняття маркетингу
1.2. Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємства
1.3. Методологія оцінювання ефективності управління маркетингом на підприємстві
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ТА АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ........ (вказати підриємство) 2.1. Організаційно-економічна характеристика ........( вказати підприємство)
2.2. Аналіз стану маркетингової діяльності підприємства
2.3. Стратегічний аналіз маркетингової політики підприємства
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ,........... ( вказати підприємство)
3.1. Оптимізація маркетингової політики підприємства
3.2. Обгрунтування економічної ефективності заапропонованих заходів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Календарний план не треба
Російські джерела не можна використовувати!
"Маркетинг як економічна категорія та філософія бізнесу".
Курсова повинна бути написана по плану та підлягати всім методичним вимогам
План надаю, методичні вимоги прикріплюю
План:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1.Сутність та поняття маркетингу
1.2. Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємства
1.3. Методологія оцінювання ефективності управління маркетингом на підприємстві
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН ТА АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ........ (вказати підриємство) 2.1. Організаційно-економічна характеристика ........( вказати підприємство)
2.2. Аналіз стану маркетингової діяльності підприємства
2.3. Стратегічний аналіз маркетингової політики підприємства
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ,........... ( вказати підприємство)
3.1. Оптимізація маркетингової політики підприємства
3.2. Обгрунтування економічної ефективності заапропонованих заходів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Календарний план не треба
Російські джерела не можна використовувати!