Що таке ООП. Створення об'єктів - id-6558-369
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-6558-369
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
5
Дата виконання
2024-09-30
Текст завдання
Ось умова і текст лабораторної: Матеріал
Користуйтесь наступними правилами при складанні запитів до генераторів тексту:
Заборонено ставити прямі запитання. Не питати “напиши мені проект під таку-то умову”, або “створи клас з зазначеними полями, або “напиши структуру проекту з такою умовою”. Необхідно просити підказки та питати додаткову інформацію.
Надавайте перевагу загальному над конкретним, шукаючи конкретну відповідь. Запитуйте про методи чи стратегiї, концепції.
Надавайте перевагу конкретному питанню над загальним, шукаючи загальне рішення. Наприклад, замість питання "Яка формула для обчислення похідної?" запитай "Як можна знайти похідну функції і що таке похідна в загальному?". Просіть різні приклади щоб самостійно вивести правило.
Використовуйте запитання, що стимулюють критичне мислення. Ставте запитання, які спонукають до обговорення або порівняння різних точок зору, наприклад: "Які переваги і недоліки є у використанні певної теорії в цьому контексті?"
Просіть не надавати відповіді з кодом або приклади, якщо необхідно самим їх придумати
Завдання
Теоретичні питання
Розібратись, що таке ООП.
Які головні принципи лежать в його основі.
Як та коли придумали ООП.
Які альтернативні та додаткові види чи стилі програмування існують.
Які переваги ООП над іншими з пункта 4, відповідь обґрунтувати одним реченням.
В яких мовах програмування існує можливість програмувати в ООП стилі?
Чи є обмеження чи суттєва різниця при програмуванні в ООП стилі між найпоширенішими мовами Java, C#, C++, Python, JS, PHP
2. Вибрати мову програмування
Яку мову ви обираєте для себе для виконання лабораторних робіт? Правильна відповідь - Java, оскільки це одна з найпоширеніших мов програмування back-end частини об'ємних проектів, доступна на всіх ОС. Також ваш викладач найкраще володіє Java, тому ваше навчання буде найбільш ефективним саме на цій мові.
Інша відповідь теж приймається, та поважається, оськільки це чудово, коли ви свідомо обираєте без перебільшення своє майбутнє. В той же час, інша мова може використовуватись виключно як додаткова. Ви можете реалізувати лабу на Java, а також на іншій обраній мові. За повну та якісну додаткову реалізацію дається винагорода у вигляді балу.
3. Виконати практичне завдання
Мета
Ознайомитися з підміною класів у Java, де більш конкретні класи можуть замінюватись своїми батьками - більш загальними класами за рахунок наслідування. Для прикладу візьмемо ієрархію чисел
1. Створіть новий клас з назвою `NumberOperations`.
2. У методі `main` створіть список (використовуйте `ArrayList`) з наступними числами:
10, 20.5, 30, 40.7, 50, 60.3, 70, 80.1, 90, 100.9
Завдання
Створіть числа різних типів.
Долучіть їх до списку
Самостійно вирішіть, якого типу має бути список, щоб він містив всі різнотипні числа.
Виведіть числа на екран.
Виведіть числа у форматі цілих чисел.
Виведіть числа у форматі дробних чисел з 2ма знаками після коми (точки).
Придумайте та реалізуйте рішення, щоб зберігати числа в різних списках в залежності від їх типу.
Самостійно знайдіть та подивіться структуру списків та мап у джаві, розберіться з наслідуванням в цій ієрархії. Як вона відрізняється від Numbers.
Самостійно погляньте та розберіться, що таке BigDecimal та його родичі.
Додатково кожен відповідний варіант виповнює наступне завдання в окремому методі, який викликаєте для запуску. Номер вашого списку має закінчуватись на останню цифру варіанту (11 - 1, 20 - 10).
Варіанти завдань
1. Виведіть всі числа зі списку у форматі BigDecimal.
2. Обчисліть суму всіх чисел у списку.
3. Знайдіть добуток перших п'яти чисел у списку.
4. Обчисліть середнє значення всіх чисел у списку.
5. Знайдіть найбільше число у списку.
6. Створіть новий список, який містить тільки цілі числа з початкового списку.
7. Обчисліть суму квадратів всіх чисел.
8. Знайдіть суму всіх чисел, які більші за 50.
9. Створіть новий список, де кожне число початкового списку помножене на 2.
10. Застосуйте до кожного числа формулу: (число + 10) / 2, і виведіть результати.
Вказівки
- У даному завданні не використовувати Stream та похідні, але цикли та if за потреби.
- Для конвертації між типами чисел використовуйте методи класів `Integer`, `Double`:
- `Integer.parseInt()` для перетворення рядка в ціле число
- `Double.parseDouble()` для перетворення рядка в число з плаваючою комою
- Для математичних операцій використовуйте методи класу `Math`, наприклад `Math.pow()` для обчислення квадрату числа.
- Для форматування виведення чисел з плаваючою комою використовуйте `String.format()`.
Приклад виведення результату
1. Всі числа: [10.0, 20.5, 30.0, 40.7, 50.0, 60.3, 70.0, 80.1, 90.0, 100.9]
2. Сума всіх чисел: 552.5
3. Добуток перших п'яти чисел: 12300000.0
10.09
файл з рекомендаціями до виконання - ФАЙЛ 1
там, де варіанти завдань, потрібно виконати тільки 2 завдання (Обчисліть суму всіх чисел у списку)
звіт і програму потрібно виконати на Java
13.09
ФАЙЛ 2 - уточнення стосовно роботи:
- В звіті повинно бути розписано що ми зробили, як і для чого. І яка частина коду за що відповідає
- Всі відповіді мають бути вашими та ні в якому разі не скопійованими. Відповіді на теоретичні питання найкраще наводити у форматі нумерованого заголовку та абзацу відповіді. Відповідь має бути лаконічною, по суті та правильною. На більшість питань достатньо 1-3 речень. В разі відповіді ширшої за 5 речень на пункт, відповідь не буде зараховуватись.
- Кожна відповідь має містити посилання на літературу (включно сайти) з розділом та номером абзаців, де ви це читали. В разі використання ШІ, необхідно долучити питання та відповідь, можливо, часткову, можливо, скріншот, щоб перевіряючому було зрозуміло, що ви не списали її, а зробили свою на основі наданої інформації.
- Результатом роботи є звіт з відповідями на питання (письмово у звіті, вимоги наведено у пункті Формат відповідей та захисту робіт), результатами написання коду (посилання на гіт) та роботою програми (скрін-шоти запуску з наведеними результатами).
- В звіті мають міститись висновки щодо ваших здобутків, проблем та фінального результату
- Для виконання користуватись матеріалами з лекції, з книжок в літературі, інтернету та за необхідності лінгвістичних генераторів.
в звіті потрібно надати відповіді на ці запитання:
- Теоретичні питання
- Розібратись, що таке ООП.
- Які головні принципи лежать в його основі.
- Як та коли придумали ООП.
- Які альтернативні та додаткові види чи стилі програмування існують.
- Які переваги ООП над іншими з пункта 4, відповідь обґрунтувати одним реченням.
- В яких мовах програмування існує можливість програмувати в ООП стилі?
- Чи є обмеження чи суттєва різниця при програмуванні в ООП стилі між найпоширенішими мовами Java, C#, C++, Python, JS, PHP
Користуйтесь наступними правилами при складанні запитів до генераторів тексту:
Заборонено ставити прямі запитання. Не питати “напиши мені проект під таку-то умову”, або “створи клас з зазначеними полями, або “напиши структуру проекту з такою умовою”. Необхідно просити підказки та питати додаткову інформацію.
Надавайте перевагу загальному над конкретним, шукаючи конкретну відповідь. Запитуйте про методи чи стратегiї, концепції.
Надавайте перевагу конкретному питанню над загальним, шукаючи загальне рішення. Наприклад, замість питання "Яка формула для обчислення похідної?" запитай "Як можна знайти похідну функції і що таке похідна в загальному?". Просіть різні приклади щоб самостійно вивести правило.
Використовуйте запитання, що стимулюють критичне мислення. Ставте запитання, які спонукають до обговорення або порівняння різних точок зору, наприклад: "Які переваги і недоліки є у використанні певної теорії в цьому контексті?"
Просіть не надавати відповіді з кодом або приклади, якщо необхідно самим їх придумати
Завдання
Теоретичні питання
Розібратись, що таке ООП.
Які головні принципи лежать в його основі.
Як та коли придумали ООП.
Які альтернативні та додаткові види чи стилі програмування існують.
Які переваги ООП над іншими з пункта 4, відповідь обґрунтувати одним реченням.
В яких мовах програмування існує можливість програмувати в ООП стилі?
Чи є обмеження чи суттєва різниця при програмуванні в ООП стилі між найпоширенішими мовами Java, C#, C++, Python, JS, PHP
2. Вибрати мову програмування
Яку мову ви обираєте для себе для виконання лабораторних робіт? Правильна відповідь - Java, оскільки це одна з найпоширеніших мов програмування back-end частини об'ємних проектів, доступна на всіх ОС. Також ваш викладач найкраще володіє Java, тому ваше навчання буде найбільш ефективним саме на цій мові.
Інша відповідь теж приймається, та поважається, оськільки це чудово, коли ви свідомо обираєте без перебільшення своє майбутнє. В той же час, інша мова може використовуватись виключно як додаткова. Ви можете реалізувати лабу на Java, а також на іншій обраній мові. За повну та якісну додаткову реалізацію дається винагорода у вигляді балу.
3. Виконати практичне завдання
Мета
Ознайомитися з підміною класів у Java, де більш конкретні класи можуть замінюватись своїми батьками - більш загальними класами за рахунок наслідування. Для прикладу візьмемо ієрархію чисел
1. Створіть новий клас з назвою `NumberOperations`.
2. У методі `main` створіть список (використовуйте `ArrayList`) з наступними числами:
10, 20.5, 30, 40.7, 50, 60.3, 70, 80.1, 90, 100.9
Завдання
Створіть числа різних типів.
Долучіть їх до списку
Самостійно вирішіть, якого типу має бути список, щоб він містив всі різнотипні числа.
Виведіть числа на екран.
Виведіть числа у форматі цілих чисел.
Виведіть числа у форматі дробних чисел з 2ма знаками після коми (точки).
Придумайте та реалізуйте рішення, щоб зберігати числа в різних списках в залежності від їх типу.
Самостійно знайдіть та подивіться структуру списків та мап у джаві, розберіться з наслідуванням в цій ієрархії. Як вона відрізняється від Numbers.
Самостійно погляньте та розберіться, що таке BigDecimal та його родичі.
Додатково кожен відповідний варіант виповнює наступне завдання в окремому методі, який викликаєте для запуску. Номер вашого списку має закінчуватись на останню цифру варіанту (11 - 1, 20 - 10).
Варіанти завдань
1. Виведіть всі числа зі списку у форматі BigDecimal.
2. Обчисліть суму всіх чисел у списку.
3. Знайдіть добуток перших п'яти чисел у списку.
4. Обчисліть середнє значення всіх чисел у списку.
5. Знайдіть найбільше число у списку.
6. Створіть новий список, який містить тільки цілі числа з початкового списку.
7. Обчисліть суму квадратів всіх чисел.
8. Знайдіть суму всіх чисел, які більші за 50.
9. Створіть новий список, де кожне число початкового списку помножене на 2.
10. Застосуйте до кожного числа формулу: (число + 10) / 2, і виведіть результати.
Вказівки
- У даному завданні не використовувати Stream та похідні, але цикли та if за потреби.
- Для конвертації між типами чисел використовуйте методи класів `Integer`, `Double`:
- `Integer.parseInt()` для перетворення рядка в ціле число
- `Double.parseDouble()` для перетворення рядка в число з плаваючою комою
- Для математичних операцій використовуйте методи класу `Math`, наприклад `Math.pow()` для обчислення квадрату числа.
- Для форматування виведення чисел з плаваючою комою використовуйте `String.format()`.
Приклад виведення результату
1. Всі числа: [10.0, 20.5, 30.0, 40.7, 50.0, 60.3, 70.0, 80.1, 90.0, 100.9]
2. Сума всіх чисел: 552.5
3. Добуток перших п'яти чисел: 12300000.0
10.09
файл з рекомендаціями до виконання - ФАЙЛ 1
там, де варіанти завдань, потрібно виконати тільки 2 завдання (Обчисліть суму всіх чисел у списку)
звіт і програму потрібно виконати на Java
13.09
ФАЙЛ 2 - уточнення стосовно роботи:
- В звіті повинно бути розписано що ми зробили, як і для чого. І яка частина коду за що відповідає
- Всі відповіді мають бути вашими та ні в якому разі не скопійованими. Відповіді на теоретичні питання найкраще наводити у форматі нумерованого заголовку та абзацу відповіді. Відповідь має бути лаконічною, по суті та правильною. На більшість питань достатньо 1-3 речень. В разі відповіді ширшої за 5 речень на пункт, відповідь не буде зараховуватись.
- Кожна відповідь має містити посилання на літературу (включно сайти) з розділом та номером абзаців, де ви це читали. В разі використання ШІ, необхідно долучити питання та відповідь, можливо, часткову, можливо, скріншот, щоб перевіряючому було зрозуміло, що ви не списали її, а зробили свою на основі наданої інформації.
- Результатом роботи є звіт з відповідями на питання (письмово у звіті, вимоги наведено у пункті Формат відповідей та захисту робіт), результатами написання коду (посилання на гіт) та роботою програми (скрін-шоти запуску з наведеними результатами).
- В звіті мають міститись висновки щодо ваших здобутків, проблем та фінального результату
- Для виконання користуватись матеріалами з лекції, з книжок в літературі, інтернету та за необхідності лінгвістичних генераторів.
в звіті потрібно надати відповіді на ці запитання:
- Теоретичні питання
- Розібратись, що таке ООП.
- Які головні принципи лежать в його основі.
- Як та коли придумали ООП.
- Які альтернативні та додаткові види чи стилі програмування існують.
- Які переваги ООП над іншими з пункта 4, відповідь обґрунтувати одним реченням.
- В яких мовах програмування існує можливість програмувати в ООП стилі?
- Чи є обмеження чи суттєва різниця при програмуванні в ООП стилі між найпоширенішими мовами Java, C#, C++, Python, JS, PHP
Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!
Останні додані роботи
Розробка технічного файлу на медичний виріб для вимірювання рівня глюкози в крові
Предмет: Виробництво технологічного обладнання
Тип роботи: Магістерська робота
Дата виконання: 2024-12-04