Аналіз результатів дослідження корекційної роботи з дітьми - id-6705-291
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-6705-291
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
4
Дата виконання
2025-01-27
Текст завдання
1. Психологічна діагностика.
1) Проведення психодіагностичного обстеження когнітивної,
емоційно-вольової, мотиваційно-ціннісної, особистісної та
міжособистісної сфер особистості досліджуваного, оформлення
протоколів, аналіз та інтерпретація результатів обстеження.
2) Розробка рекомендацій щодо подальшого психічного розвитку
особистості.
2. Психологічна корекція.
Формування або розвиток психічних функцій (розробка та
проведення психокорекційної програми
3. Індивідуальне навчально-дослідне завдання.
Збір та оформлення емпіричного матеріалу та представлення
результатів дослідження в наукової статті.
Зазначати проективні методики для школярів початкових класів. Результати дослідження мають бути позитивними.
21.01
то пункти мого завдання. Виконавши ці завдання, потрібно було приступити до написання статті. Тож методики автор може підібрати самостійно, головне, щоб вони відповідали вимогам завдань. В кінці також має бути використана література
Університет імені К.Д.Ушинського. Вимог до статті немає.
5 досліджуваних:
Проведення психодіагностичного
обстеження когнітивної(1-ша дитина) , емоційно-вольової( 2 -га дитина )
мотиваційно-ціннісної ( 3-тя), особистісної та
міжособистісної сфер особистості
досліджуваного(3-4)
По 2 -3 методики на кожну дитину.
Можна окремо.
Проведення діагностики (оформлені протоколи), розроблена корекційна програма
Це непотрібно
1) Проведення психодіагностичного обстеження когнітивної,
емоційно-вольової, мотиваційно-ціннісної, особистісної та
міжособистісної сфер особистості досліджуваного, оформлення
протоколів, аналіз та інтерпретація результатів обстеження.
2) Розробка рекомендацій щодо подальшого психічного розвитку
особистості.
2. Психологічна корекція.
Формування або розвиток психічних функцій (розробка та
проведення психокорекційної програми
3. Індивідуальне навчально-дослідне завдання.
Збір та оформлення емпіричного матеріалу та представлення
результатів дослідження в наукової статті.
Зазначати проективні методики для школярів початкових класів. Результати дослідження мають бути позитивними.
21.01
то пункти мого завдання. Виконавши ці завдання, потрібно було приступити до написання статті. Тож методики автор може підібрати самостійно, головне, щоб вони відповідали вимогам завдань. В кінці також має бути використана література
Університет імені К.Д.Ушинського. Вимог до статті немає.
5 досліджуваних:
Проведення психодіагностичного
обстеження когнітивної(1-ша дитина) , емоційно-вольової( 2 -га дитина )
мотиваційно-ціннісної ( 3-тя), особистісної та
міжособистісної сфер особистості
досліджуваного(3-4)
По 2 -3 методики на кожну дитину.
Можна окремо.
Проведення діагностики (оформлені протоколи), розроблена корекційна програма
Це непотрібно