Формування маркетингових комунікацій підприємства - id-7376-108
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-7376-108
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
69
Дата виконання
2025-01-31
Текст завдання
24.01
Особливо це стосується 3 розділу. Не пропонуйте те, що вже існує. Візьміть для розрахунку ваш Запуск персоналізованої програми лояльності через мобільний додаток і зосередьтесь на ньому. Тобто більш докладно опишіть в чому буде полягати ця програма лояльності, через експертів спрогнозуйте зростання обсягами користування картками і програмою лояльності і визначте вплив на основні показники. Щодо основних показників також писала минулого разу.
Взяти зі звітності:
https://static.privatbank.ua/files/Richnyy_zvit_za_2023.pdf
сторінка 85
Приклад диплому, де підприємство - банківська установа, надсилаю (для того, щоб подивитись, які показники виносяться)
Особливо це стосується 3 розділу. Не пропонуйте те, що вже існує. Візьміть для розрахунку ваш Запуск персоналізованої програми лояльності через мобільний додаток і зосередьтесь на ньому. Тобто більш докладно опишіть в чому буде полягати ця програма лояльності, через експертів спрогнозуйте зростання обсягами користування картками і програмою лояльності і визначте вплив на основні показники. Щодо основних показників також писала минулого разу.
Взяти зі звітності:
https://static.privatbank.ua/files/Richnyy_zvit_za_2023.pdf
сторінка 85
Приклад диплому, де підприємство - банківська установа, надсилаю (для того, щоб подивитись, які показники виносяться)