Курсова експериментальне дослідження з логопедії. Розвиток слухової пам'яті у дітей з порушенням мовлення в класі з інклюзивною формою навчання - id-7599-829
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-7599-829
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
25
Дата виконання
2024-12-23
Текст завдання
Курсова експериментальне дослідження з логопедії
Предмет - логопедія
Предмет - логопедія
Розвиток слухової пам'яті у дітей з порушенням мовлення в класі з інклюзивною формою навчання
25-26 сторінок
Унікальність 80-85%.
Має складатися з 3 розділів.
1 розділ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ТА ОПИС МЕТОДИК
2. ОПИС МЕТОДИКИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. (описуємо саму методику без дітей, зп яеою проводили дослідження)
3.ПРОВЕДЕННЯ САМОГО ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ(
описуємо результати, аналізуємо , оцінка ефективності, таблиці. Висновки
Авторів використовуємо Українських , напрацювання за 5-8 років. Російських авторів не згадуємо, не посилаємося.
13.12
Методички не дали. Зміст роботи керівник озвучив так:
Розділ 1. " Теоретичні підходи та опис методик"
Розділ 2. Опис методики експериментального дослідження. (описуємо без дитини саму методику, чому вибрали та обгрунтування, )
Розділ3 " Результати експериментального дослідження. ( Організація, аналіз кількісний та якісний, визначення успішності дослідження. Тут таблиці.
Робота екпериментальне дослідження. досліджуємо дітей, їх слухову пам'ять, тому думаю,що практична. Планувалося досліджувати дітей 1 класу ЗНМ 2-3 рівень, але можна взяти ФФНМ. можна взяти і ФФНМ І ЗНМ разом. Для порівняння беремо нормотипових дітей.
Коли досліджувала нормотипових дітей , то вони запоминали 6-8 слів. ЗНМ 2-4.
Додаткові матеріали додаю.
Унікальність може бути 75%. Може ви зможете добавити щось до літератури.
Можна писати з 0 дослідження. Вступу немає.
14.12:
Зміст . Вступ.
Розділ 1. " Теоретичні підходи та опис методик"
Розділ 2. Опис методики експериментального дослідження. (описуємо без дитини саму методику, чому вибрали та обгрунтування, )
Розділ3 " Результати експериментального дослідження. ( Організація, аналіз кількісний та якісний, визначення успішності дослідження. Тут таблиці.
Висновки:
Література.
РОзділ 1. Можна міняти, доповнювати.
Можливо автор знає якусь кращу методику можна брати її для дослідження.
Літературу можна доповнити.
**********************************************************************
План наданий замовником:
ВСТУП
Розділ1. Теоретичні підходи та опис методик.
1.1. Теоретичні аспекти розвитку слухової памяті у дітей з порушенням мовлення.
1.2. Аналіз сучасних методик розвитку слухової памяті у дітей з порушенням мовлення
Розділ 2. Опис методики експериментального дослідження
2.1 Вибір та обгрунтування діагностичних методів ізасобів дослідження
2.2. Опис експериментальної методики
Розділ 3. Результати експериментального дослідження.
3.1 Організація експерименту: етапи та особливості.
3.2 Аналіз кількісних та якісних результатів дослідження.
3.3 Визначення успішності застосованої методики.
Висновок
17.12 план узгоджено
Предмет - логопедія
Предмет - логопедія
Розвиток слухової пам'яті у дітей з порушенням мовлення в класі з інклюзивною формою навчання
25-26 сторінок
Унікальність 80-85%.
Має складатися з 3 розділів.
1 розділ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ТА ОПИС МЕТОДИК
2. ОПИС МЕТОДИКИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. (описуємо саму методику без дітей, зп яеою проводили дослідження)
3.ПРОВЕДЕННЯ САМОГО ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ(
описуємо результати, аналізуємо , оцінка ефективності, таблиці. Висновки
Авторів використовуємо Українських , напрацювання за 5-8 років. Російських авторів не згадуємо, не посилаємося.
13.12
Методички не дали. Зміст роботи керівник озвучив так:
Розділ 1. " Теоретичні підходи та опис методик"
Розділ 2. Опис методики експериментального дослідження. (описуємо без дитини саму методику, чому вибрали та обгрунтування, )
Розділ3 " Результати експериментального дослідження. ( Організація, аналіз кількісний та якісний, визначення успішності дослідження. Тут таблиці.
Робота екпериментальне дослідження. досліджуємо дітей, їх слухову пам'ять, тому думаю,що практична. Планувалося досліджувати дітей 1 класу ЗНМ 2-3 рівень, але можна взяти ФФНМ. можна взяти і ФФНМ І ЗНМ разом. Для порівняння беремо нормотипових дітей.
Коли досліджувала нормотипових дітей , то вони запоминали 6-8 слів. ЗНМ 2-4.
Додаткові матеріали додаю.
Унікальність може бути 75%. Може ви зможете добавити щось до літератури.
Можна писати з 0 дослідження. Вступу немає.
14.12:
Зміст . Вступ.
Розділ 1. " Теоретичні підходи та опис методик"
Розділ 2. Опис методики експериментального дослідження. (описуємо без дитини саму методику, чому вибрали та обгрунтування, )
Розділ3 " Результати експериментального дослідження. ( Організація, аналіз кількісний та якісний, визначення успішності дослідження. Тут таблиці.
Висновки:
Література.
РОзділ 1. Можна міняти, доповнювати.
Можливо автор знає якусь кращу методику можна брати її для дослідження.
Літературу можна доповнити.
**********************************************************************
План наданий замовником:
ВСТУП
Розділ1. Теоретичні підходи та опис методик.
1.1. Теоретичні аспекти розвитку слухової памяті у дітей з порушенням мовлення.
1.2. Аналіз сучасних методик розвитку слухової памяті у дітей з порушенням мовлення
Розділ 2. Опис методики експериментального дослідження
2.1 Вибір та обгрунтування діагностичних методів ізасобів дослідження
2.2. Опис експериментальної методики
Розділ 3. Результати експериментального дослідження.
3.1 Організація експерименту: етапи та особливості.
3.2 Аналіз кількісних та якісних результатів дослідження.
3.3 Визначення успішності застосованої методики.
Висновок
17.12 план узгоджено