Шляхи підвищення ефективності маркетингової стратегiї підприємства - id-8659-217
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-8659-217
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
49
Дата виконання
2024-04-30
Текст завдання
здравствуйте. для начала попросил преподаватель Скласти список джерел, що підлягають вивченню та будуть використані при написанні курсової роботи (мінімум 30 джерел, потім будете доповнювати цей список
18.03 - План я скидывал вам (Файл 1)
По поводу теоретической или практической уточню
Джерела не желательно российские, ну если очень информативные разве что. Лучше зарубежные и в большей степени которые указаны в рекомендационном файле 2
19.03
Підприємство: ТОВ "РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ВІДНОВА" (розташоване в м. Суми).
22.03
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність та механізм формування маркетингової стратегiї підприємства
1.2. Проблеми та практика реалізації ефективних маркетингових стратегій підприємствами галузі
РОЗДІЛ 2. ДОСЯГНУТИЙ РІВЕНЬ ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Стан стратегічного управління маркетингом підприємства
2.3. Аналіз ефективності елементів системи стратегічного управління підприємства
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Маркетингові шляхи підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу підприємства
3.2. Обґрунтування елементів маркетингової стратегiї підприємства
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
18.03 - План я скидывал вам (Файл 1)
По поводу теоретической или практической уточню
Джерела не желательно российские, ну если очень информативные разве что. Лучше зарубежные и в большей степени которые указаны в рекомендационном файле 2
19.03
Підприємство: ТОВ "РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ВІДНОВА" (розташоване в м. Суми).
22.03
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність та механізм формування маркетингової стратегiї підприємства
1.2. Проблеми та практика реалізації ефективних маркетингових стратегій підприємствами галузі
РОЗДІЛ 2. ДОСЯГНУТИЙ РІВЕНЬ ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Стан стратегічного управління маркетингом підприємства
2.3. Аналіз ефективності елементів системи стратегічного управління підприємства
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Маркетингові шляхи підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу підприємства
3.2. Обґрунтування елементів маркетингової стратегiї підприємства
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ