CRM-системи для вдосконалення роботи з клієнтами - id-8895-216
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-8895-216
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
12
Дата виконання
2024-09-09
Текст завдання
CRM-системи для вдосконалення роботи з клієнтами в бізнес-економіці. Необхідно виконати презентацію (8-10 слайдів) за такою схемою:
1. Сутність обраного тренду та його зміст (складові, форми, реальні приклади).
2. Позитивні (можливості, перспективи) та негативні (загрози) наслідки для бізнесу та суспільства (окремих людей).
3. Рівень розвитку в Україні (порівняно зі світом), ключові перешкоди на шляху його реалізації.
4. Основні заходи, які можуть інтенсифікувати реалізацію обраного тренду в Україні.
5. Список використаних джерел
Частково використати статтю в додатку(3 слайди) стосовно Цифрова трансформація взаємодії бізнес-організації із зовнішнім середовищем
1. Сутність обраного тренду та його зміст (складові, форми, реальні приклади).
2. Позитивні (можливості, перспективи) та негативні (загрози) наслідки для бізнесу та суспільства (окремих людей).
3. Рівень розвитку в Україні (порівняно зі світом), ключові перешкоди на шляху його реалізації.
4. Основні заходи, які можуть інтенсифікувати реалізацію обраного тренду в Україні.
5. Список використаних джерел
Частково використати статтю в додатку(3 слайди) стосовно Цифрова трансформація взаємодії бізнес-організації із зовнішнім середовищем