КОНКУРЕНТНА РОЗВІДКА - id-9645-404
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-9645-404
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
15
Дата виконання
2025-04-28
Текст завдання
Доброго дня! необхідно виконати кілька завдать з конкурентної розвідки:
1. потрібно використати метод побудови стратегічних груп конкурентів для виявлення 2-3 найближчих конкурентів (аналізуємо ПрАТ "АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИ РІГ" та конкурентів, 3-5шт)
2. Проаналізувати АМКР або через конкуретний профіль, або через метод різниць. Опис методу конкуретного профілю додається.
+ збирайте показники для ККО або побудови радара конкурентоспроможності
3. У продовження аналізу рівня конкурентоспроможності - зробити аналіз або з використанням теорії ефективної конкуренції (ККО) або радару (не багатокутника, а радару, де потрібно площу) конкурентоспроможності визначити її рівень. Обидва методи не треба - беріть один, який більше сподобається.
18.04
Плану немає (він і не потрібен в цілому) це просто низка окремих завдань, що були на классрумі, тож все покладено на досвід та фантазію автора (в сенсі оформлення), головне суть.
1. потрібно використати метод побудови стратегічних груп конкурентів для виявлення 2-3 найближчих конкурентів (аналізуємо ПрАТ "АРСЕЛОРМІТТАЛ КРИВИ РІГ" та конкурентів, 3-5шт)
2. Проаналізувати АМКР або через конкуретний профіль, або через метод різниць. Опис методу конкуретного профілю додається.
+ збирайте показники для ККО або побудови радара конкурентоспроможності
3. У продовження аналізу рівня конкурентоспроможності - зробити аналіз або з використанням теорії ефективної конкуренції (ККО) або радару (не багатокутника, а радару, де потрібно площу) конкурентоспроможності визначити її рівень. Обидва методи не треба - беріть один, який більше сподобається.
18.04
Плану немає (він і не потрібен в цілому) це просто низка окремих завдань, що були на классрумі, тож все покладено на досвід та фантазію автора (в сенсі оформлення), головне суть.