Звіт з практики маркетолога на замовлення

Швидке виконання звіту з практики маркетолога, доступні ціни, висока якість

alt
Всі роботи перевіряються на відповідність вимогам ВНЗ, ДСТУ і нормам Антиплагіату
alt
Термінові замовлення "на завтра". Ви самі визначаєте "дедлайн" - беремося, тільки, якщо гарантовано зробимо вчасно
alt
Безкоштовні правки і доопрацювання у відповідності з початковим завданням
our_team
  • На прямому зв'язку з 9 до 23. Оцінюємо - цілодобово
  • Підберемо найліпшого експерта (за кваліфікацією, ціною, зайнятістю)
  • Проконтролюємо виконання всіх домовленостей та деталей завдання
  • У разі форс-мажору безболісно знайдемо іншого виконавця
  • Безкоштовно перевіримо роботу на плагіат та надамо звіт

Відгуки клієнтів
Відгуки клієнтів
(4,9) (4,9)
Google
Google
(4,3) (4,3)
Studentguide
Studentguide
(4,7) (4,7)
Віктор
Віктор silensik
Віктор
Марічка
Марічка mhuta0125
Марічка
Павло
Павло zloipavelko
Павло
Ганна
Ганна ___anya.voznak___
Ганна
Захар
Захар za.ck_drummer
Захар
Аліна
Аліна aali.lina
Аліна
Полякова Ірина
Полякова Ірина
Полякова Ірина
Андрій Москаль
Андрій Москаль
Андрій Москаль
Петро Чернов
Петро Чернов
Петро Чернов
Дмитро Лук'яненко
Дмитро Лук'яненко
Дмитро Лук'яненко
Володимир Назаров
Володимир Назаров
Володимир Назаров
Все почалося з невдало написаної роботи...
Все почалося з невдало написаної роботи...

…потім ще однієї і ще. Мене підвели 3 рази, у друзів були схожі випадки. Стало зрозуміло:

🤬 Автори-фрилансери не надійні – беруть передоплату, а потім зникають, претензії по якості не сприймають,  роботи не доопрацьовують, а про повернення коштів і мова не йде.

🤬 Існуючі компанії – посередники, які ні за що не відповідають

Тоді, ще будучи студентом 4-го курсу, я вирішив сворити компанію позбавлену таких недоліків.

Так з’явилась “Na5ku” –  завжди на зв’язку, безкоштовно доопрацьовуємо роботи, перевіряємо їх унікальність, повно оплата лише після знайомства з роботою, а в разі чого і гроші повернемо. Та це не головне.

Головне, що наші супергерої-менеджери забезпечують неухильне дотримання всіх домовленностей між студентом та автором. В підсумку кожен отримує те, що бажав. Ну що ще треба? 😎

Як працює сервіс?

alt
alt
alt
alt
  • 1
    Заповніть форму на сайті. Протягом 2 годин ми підберемо кращого автора для вашого завдання і назвемо вам ціну
  • 2
    Внесіть передоплату і ми приступимо до роботи
  • 3
    Слідкуйте за виконанням роботи, спілкуйтеся з автором
  • 4
    Ознайомтеся з замовленням і оплатіть залишок
  • Приклади виконаних робіт
  • Останні виконані роботи
ДАТА НОМЕР ТЕМА ТИП
Иконка 50 000+ виконаних замовлень
Иконка 7 років на ринку
Иконка 20 000+ задоволених клієнтів
Иконка 4 000+ Авторів

Ми допомагаємо
найкращим

ХДАК

ХНПУ імені Г.С. Сковороди

ХНЮУ ім. Ярослава Мудрого

НфаУ

ХНУРЕ

НТУ «ХПІ

ХНУ імені В. Н. Каразіна

КНУБА

КНУТД

НаУКМА

НМУ

КПІ

КНУ

КНЕУ

Звіт з практики маркетолога

Звіт з практики маркетолога

Знаходження студента-практиканта для підприємства передбачає як виконання всіляких доручень, а й написання документа, що дозволяє оцінити науковому керівнику, як сформувалися навички, необхідних майбутньої роботи маркетологом.

Звіт з практики – це єдиний доказ того, як добре працював студент-маркетолог. Тому важливо приділити особливу увагу його створенню.

З чого складається звіт з практики маркетолога

Структурно звіт з виробничої практики можна розбити на кілька елементів:

  • Вступ. Ця частина зустрічається практично у всіх подібних роботах. Тут пишеться про актуальність вивчення діяльності фірм, важливість роботи маркетолога. Доповнюється актуальність зазначенням мети та завдань, методів, об’єкта та предмета дослідження.
  • Основна частина. Починається вона обов’язково з показників підприємства міста і описи того, як організований маркетинг. Далі переходимо до опису тієї сфери діяльності, яку вивчав учень під час переддипломної практики. Це може бути планування рекламного бюджету, просування в Інтернеті, побудова каналів комунікації, аналіз ринку та цільової аудиторії тощо.
  • Індивідуальне завдання. Цей розділ пишеться, коли проходить переддипломна практика. Завдання видається науковим керівником та, як правило, збігається з темою дипломного проекту.
  • Висновок. Наприкінці звіт практично містить опис виявлених резервів для подальшого розвитку організації, кілька практичних рекомендацій.
  • Список джерел. До них відносяться дисертації, статистичні збірники, наукові статті, документація фірми та інші матеріали, вивчені поки що писалася робота.
  • Додатки. Сюди виносяться об’ємні таблиці та схеми, дані із фінансової звітності, документи, важливі для розуміння стану фірми.

Навіщо потрібен щоденник переддипломної практики маркетолога для підприємства

Увесь час перебування у організації студент заповнює спеціальний щоденник, шаблон якого видається науковим керівником. Туди щодня вносяться записи у тому, що практикант дізнався чи зробив. Доповнює звіт із практики відгуки керівників відділів, директора фірми.

Ці документи дозволяють викладачеві відтворити картину діяльності студента, оцінити її ефективність.

Замовити звіт з виробничої практики маркетинг

Писати без відповідного досвіду звіт з виробничої практики складно, особливо якщо методичні рекомендації не містять детального опису вимог до кожного параграфу, оформлення.

Можна уникнути поганих оцінок, якщо замовити роботу у спеціаліста. У сервісі На5ку менеджер підбере автора з відповідною спеціалізацією та навичками, який виконає замовлення швидко та без помилок. Доступні безкоштовні консультації на перший запит, оперативне внесення поправок у роботу, дописування тексту, розпочатого студентом.

Оцініть запис
Думаєте де замовити роботу?
Дізнайтесь ціну протягом 2 годин!
Оцініть запис