Концерт для цимбалів «Як очевидець» Анатолія Гайденко: досвід виконавського аналізу - id-4778-389
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-4778-389
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
12
Дата виконання
2022-05-23
Текст завдання
ПЛАН НА ВЫБОР:
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………3
РОЗДІЛ 1. ЦИМБАЛЬНІ КОНЦЕРТИ ЯК ЖАНРОВИЙ КАТАЛІЗАТОР У ФОРМУВАННІ ВИКОНАВСЬКИХ ШКІЛ УКРАЇНИ …………………..
1.1. Розвиток концертного жанру у другій половині ХХ– початку ХХІ
століть …………………………..…………………………………………. 6
1.2. Репертуарні пріоритети цимбального концерту у класі Олени Костенко… 9
Висновки до РОЗДІЛУ 1……………………………………………11
РОЗДІЛ 2. ТВОРИ ДЛЯ ЦИМБАЛІВ АНАТОЛІЯ ГАЙДЕНКА ……………
2.1. Концерт «Як Очевидець»: історія створення та композиторські редакції …………………………………………………………………13
2.2. Художньо-стильові риси та новаторство виконавських завдань …..17
Висновки до РОЗДІЛУ 2……………….……………………20
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………21
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….23
• простежити історичні аспекти становлення цимбальних шкіл в Україні;
• виявити репертуарні пріоритети щодо цимбального концерту у виконавських школах Києва, Харкова та Львова;
• окреслити художньо-стильові риси у концерті «Як Очевидець»;
• здійснити порівняльний аналіз виконавських версій (чи АВТОРСЬКИХ РЕДАКЦІЙ?? ) концерту для цимбалів А. Гайденка;
ВСТУП……………………………………………………………………………3
РОЗДІЛ 1. ЦИМБАЛЬНІ ШКОЛИ УКРАЇНИ, ТА ЇХ ЕВОЛЮЦІЯ. ТВОРЧІСТЬ АНАТОЛІЯ ГАЙДЕНКО
1.1 Цимбальні школи України ………………………..………………………6
1.2 Творчий портрет А. Гайденко…………..…………………………………. .9
Висновки до розділу 1………………………………………………………… 11
РОЗДІЛ 2. ІНТЕРПРЕТАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС ТА ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОГО СТИЛЮ
2.1 Історія створення концерту «Як Очевидець»………………………………13
2.2 Особливості двох композиторських редакцій……………..……………….. 17
Висновки до розділу 2……………….………………………………………… 20
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………… 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………... 23
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………3
РОЗДІЛ 1. ЦИМБАЛЬНІ КОНЦЕРТИ ЯК ЖАНРОВИЙ КАТАЛІЗАТОР У ФОРМУВАННІ ВИКОНАВСЬКИХ ШКІЛ УКРАЇНИ …………………..
1.1. Розвиток концертного жанру у другій половині ХХ– початку ХХІ
століть …………………………..…………………………………………. 6
1.2. Репертуарні пріоритети цимбального концерту у класі Олени Костенко… 9
Висновки до РОЗДІЛУ 1……………………………………………11
РОЗДІЛ 2. ТВОРИ ДЛЯ ЦИМБАЛІВ АНАТОЛІЯ ГАЙДЕНКА ……………
2.1. Концерт «Як Очевидець»: історія створення та композиторські редакції …………………………………………………………………13
2.2. Художньо-стильові риси та новаторство виконавських завдань …..17
Висновки до РОЗДІЛУ 2……………….……………………20
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………21
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….23
• простежити історичні аспекти становлення цимбальних шкіл в Україні;
• виявити репертуарні пріоритети щодо цимбального концерту у виконавських школах Києва, Харкова та Львова;
• окреслити художньо-стильові риси у концерті «Як Очевидець»;
• здійснити порівняльний аналіз виконавських версій (чи АВТОРСЬКИХ РЕДАКЦІЙ?? ) концерту для цимбалів А. Гайденка;
ВСТУП……………………………………………………………………………3
РОЗДІЛ 1. ЦИМБАЛЬНІ ШКОЛИ УКРАЇНИ, ТА ЇХ ЕВОЛЮЦІЯ. ТВОРЧІСТЬ АНАТОЛІЯ ГАЙДЕНКО
1.1 Цимбальні школи України ………………………..………………………6
1.2 Творчий портрет А. Гайденко…………..…………………………………. .9
Висновки до розділу 1………………………………………………………… 11
РОЗДІЛ 2. ІНТЕРПРЕТАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС ТА ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОГО СТИЛЮ
2.1 Історія створення концерту «Як Очевидець»………………………………13
2.2 Особливості двох композиторських редакцій……………..……………….. 17
Висновки до розділу 2……………….………………………………………… 20
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………… 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………... 23