Стратегія використання фірмового мерчу у просуванні корпоративного бренду закладу вищої освіти - id-1523-183

Ця робота успішно виконана на  онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та  інших студентських робіт «na5ku. com. ua»

Номер (айді замовлення)
id-1523-183
Предмет
Кількість сторінок
10
Дата виконання
2024-03-18
Текст завдання
Два підрозділи теоретичного розділу;
Цитування наукових джерел (статей, посібників, монографій і тд) та авторитетних інтернет-джерел. ОКРІМ російських

29.02
Це теоретична частина дипломної роботи, нам сказали, що саме в ній ми повинні набрати більшу частину наукових джерел. Взагалі нам говорили, що поріг унікальності диплома у нас на спеціальності - 80%, але якщо правильно розставляти цитування, то це не буде плагіатом. Також бажано менше прямого цитування, а більше переказувати своїми словами думку та ставити посилання на джерело.
Також сказали, що програма в університеті вміє розпізнавати чи дійсно цитата взята з того джерела на яке ми посилаємося.
Необхідно також вказати джерела, які використовували та розставити в квадратних дужках цифри.

Прикріпляю повний зміст, але мені потрібно щоб автор написав 1.2 та 1.3
Тема повна Вплив тварин на психічне здоровя людей
3.03
Реферат там як приклад, не по цій темі. Написано Вступ та 1.1.

Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!

Останні додані роботи

Індивідуальні завдання 1,2,3

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Вища математика

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Зробити презентацію по тезам

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Дизайн. Джаспер Моррісон

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01