Використання ігрових методів на уроках історії (5-6 кл НУШ),..,…………. - id-4868-233
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-4868-233
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
28
Дата виконання
2024-01-22
Текст завдання
19:30:
потрібно описати методику і навести приклади завдань: історичне лото, ерудит, історичний детектив по програмі 5,6 класів.
Це має бути брошура
На зразок ігр патріотів _ на фоні карти давніх греції та риму - греко-римська боротьба із запитаннями з курсу стародавньої історі Греції та Риму
Ігрові методи на уроках історії для 5-6 класів за Новою українською школою (НУШ) можуть включати:
1. Рольові ігри: Створення сценаріїв історичних подій, де учні виконують ролі різних постатей.
2. Квести та гри з завданнями: Розробка історичних квестів, які допомагають учням розвивати логічне мислення та вивчати факти.
3. Гра в історичні персоналії: Учні можуть представляти себе як важливі історичні постаті та обговорювати світогляд, події чи вирішувати проблеми як ці постаті.
4. Створення історичних мап: Учні можуть створювати карти, відображаючи територіальні зміни в різні періоди історії.
5. Ігрові дебати: Сприяють розвитку аргументації та критичного мислення щодо історичних подій.
Застосування ігрових методів робить навчання цікавішим та активізує інтерес учнів до історії.
"Історичний детектив"
Учні перевтілюються в історичних детективів та вирішують загадкові події, повязані з вивченим матеріалом. Гра складається з кількох етапів:
1. Обрання справи: Вчителем обираються або створюються загадкові історичні події. Кожна група учнів отримує "справу" для розслідування.
2. Дослідження: Учні використовують свої знання і джерела інформації, щоб докладно дослідити обрану історію. Можна використовувати підручники, Інтернет, ресурси бібліотеки тощо.
3. Створення теорії: Кожна група розробляє свою теорію щодо того, що сталося, подаючи обгрунтування на підтримку своїх висновків.
4. Презентація розслідування: Групи представляють свої теорії перед класом, демонструючи свої знання та розуміння історичних подій.
5. Обговорення: Після презентацій учні обговорюють різні точки зору, доповнюють інші групи та обговорюють, які висновки є найбільш переконливими.
Ця гра розвиває аналітичні навички, сприяє співпраці в групах та поглиблює знання учнів про історичні події.
https://drive.google.com/drive/folders/1IOHuQCic6ecC8iHfra_p-CbkNwaBa7t0
Приклади приблизні
приклади, як має бути оформлене і з яких, знову ж приблизно, частин складатись
11.01:
Вступ до історії України та громадянської освіти: підруч. для 5-го класу
Автор: Щупак, Бурлака, Піскарьова, Посунько
Видавництво: Оріон, 2022
Історія України. Всесвітня історія: підручник для 6 класу ЗЗСО
Автор: Щупак,Бурлака
Видавництво: Оріон, 2023
потрібно описати методику і навести приклади завдань: історичне лото, ерудит, історичний детектив по програмі 5,6 класів.
Це має бути брошура
На зразок ігр патріотів _ на фоні карти давніх греції та риму - греко-римська боротьба із запитаннями з курсу стародавньої історі Греції та Риму
Ігрові методи на уроках історії для 5-6 класів за Новою українською школою (НУШ) можуть включати:
1. Рольові ігри: Створення сценаріїв історичних подій, де учні виконують ролі різних постатей.
2. Квести та гри з завданнями: Розробка історичних квестів, які допомагають учням розвивати логічне мислення та вивчати факти.
3. Гра в історичні персоналії: Учні можуть представляти себе як важливі історичні постаті та обговорювати світогляд, події чи вирішувати проблеми як ці постаті.
4. Створення історичних мап: Учні можуть створювати карти, відображаючи територіальні зміни в різні періоди історії.
5. Ігрові дебати: Сприяють розвитку аргументації та критичного мислення щодо історичних подій.
Застосування ігрових методів робить навчання цікавішим та активізує інтерес учнів до історії.
"Історичний детектив"
Учні перевтілюються в історичних детективів та вирішують загадкові події, повязані з вивченим матеріалом. Гра складається з кількох етапів:
1. Обрання справи: Вчителем обираються або створюються загадкові історичні події. Кожна група учнів отримує "справу" для розслідування.
2. Дослідження: Учні використовують свої знання і джерела інформації, щоб докладно дослідити обрану історію. Можна використовувати підручники, Інтернет, ресурси бібліотеки тощо.
3. Створення теорії: Кожна група розробляє свою теорію щодо того, що сталося, подаючи обгрунтування на підтримку своїх висновків.
4. Презентація розслідування: Групи представляють свої теорії перед класом, демонструючи свої знання та розуміння історичних подій.
5. Обговорення: Після презентацій учні обговорюють різні точки зору, доповнюють інші групи та обговорюють, які висновки є найбільш переконливими.
Ця гра розвиває аналітичні навички, сприяє співпраці в групах та поглиблює знання учнів про історичні події.
https://drive.google.com/drive/folders/1IOHuQCic6ecC8iHfra_p-CbkNwaBa7t0
Приклади приблизні
приклади, як має бути оформлене і з яких, знову ж приблизно, частин складатись
11.01:
Вступ до історії України та громадянської освіти: підруч. для 5-го класу
Автор: Щупак, Бурлака, Піскарьова, Посунько
Видавництво: Оріон, 2022
Історія України. Всесвітня історія: підручник для 6 класу ЗЗСО
Автор: Щупак,Бурлака
Видавництво: Оріон, 2023
Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!
Останні додані роботи
Використання інформаційних технологій у процесі формування граматичної компетентності учнів 7 класу
Предмет: Методика викладання англійської мови
Тип роботи: Дипломна робота (правки)
Дата виконання: 2024-03-20