Стандарти обслуговування населення в аптеках м. Житомира. Порівняльна характеристика. - id-4331-782

Ця робота успішно виконана на  онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та  інших студентських робіт «na5ku. com. ua»

Номер (айді замовлення)
id-4331-782
Тип завдання
Кількість сторінок
26
Дата виконання
2024-01-22
Текст завдання
план потрібен для узгодження з керівником.

15.12
узгоджений план:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ОГЯД ЛІТЕРАТУРИ. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ
ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ В АПТЕКАХ
1.1. Стандарти якості аптечних послуг. Належна аптечна практика.
1.2. Фармацевтична етика та деонтологія у фармацевтичній діяльності.
1.3. Стандартизація як інструмент планування процесу обслуговування
населення фармацевтичного підприємства

РОЗДІЛ 2.ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА. ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ
ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ В АПТЕКАХ М. ЖИТОМИРА
2.1. Аналіз організаційно-функціонального забезпечення процесу
обслуговування населення (назви аптечних мереж)
2.2. Оцінка процедур планування в досліджуваних аптечних закладах
2.3. Дослідження значення та ролі додаткових послуг в аптечних закладах........(назви мереж)
2.3. Сутність та основні завдання планування процесу обслуговування
населення фармацевтичного підприємства

ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!

Останні додані роботи