ФОРМУВАННЯ STEM-КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОФІЛЬНОМУ НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ - id-5001-800
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-5001-800
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
145
Дата виконання
2023-03-15
Текст завдання
дисертація розрахована на учнів 10-11 класів. Я працюю у Відокремленому структурному підрозділі Криворізький фаховий коледж Державного університету економіки та технологій, тож експеримент проводити повинна у коледжі, для студентів першого курсу (це програма 10-11 класів). У коледжі є дві паралельні групи спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування, по 20 студентів у кожній, назви груп ФК-21-1/9 і ФК-21-2/9, їх беремо для експерименту.
Роботу перевіряють на StrikePlagiarism та Unicheck
Тема і план роботи затверджені, є деякі напрацювання (надсилаю документом), які треба удосконалити, а деякі зробити з нуля.
- Перший розділ - чорновий варіант першого розділу, який ще треба редагувати.
- Другий розділ - частково, треба ще і редагувати і допрацьовувати, зараз над ним працюю.
- Третій розділ відсутній
В серпні обовязково потрібно:
1) Написати пункт "2.3. Навчальний проєкт...", у якому розробити приклади проєктів для учнів 10-11 класів, які можна впровадити на уроках математики, або у після урочний час.
2) Розробити тестування і описати пункт "3.1. Констатувальний етап педагогічного експерименту".
В вересні вже потрібен чорновий варіант дисертації.
На середину вересня потрібні
- Пункт 3.2.
- Пункт 3.3 по можливості.
Після цього потрібно допрацювати вступ, перший та другий розділи.
Літературу завіряти не потрібно.
Публікацій готувати не потрібно. Всі публікації тез та статті у мене вже є.
Варіант дисертації чорновий, багато що вставлено з моєї магістерської роботи і моїх статей (і ще не всю літературу додала).
24.08
12 публікацій, тут є і старі. Цю ще гарно не оформила "ОГЛЯД ОНЛАЙН-СЕРВІСУ MENTIMETER ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МИТТЄВИХ ОПИТУВАНЬ". Надсилаю збірник.
І цю ще не оформила Digital Technologies in Specialized Mathematics Education: Application of GeoGebra in Stereometry Teaching
Tetiana Kramarenko, Olha Pylypenko and Olga Serdiuk
Роботу перевіряють на StrikePlagiarism та Unicheck
Тема і план роботи затверджені, є деякі напрацювання (надсилаю документом), які треба удосконалити, а деякі зробити з нуля.
- Перший розділ - чорновий варіант першого розділу, який ще треба редагувати.
- Другий розділ - частково, треба ще і редагувати і допрацьовувати, зараз над ним працюю.
- Третій розділ відсутній
В серпні обовязково потрібно:
1) Написати пункт "2.3. Навчальний проєкт...", у якому розробити приклади проєктів для учнів 10-11 класів, які можна впровадити на уроках математики, або у після урочний час.
2) Розробити тестування і описати пункт "3.1. Констатувальний етап педагогічного експерименту".
В вересні вже потрібен чорновий варіант дисертації.
На середину вересня потрібні
- Пункт 3.2.
- Пункт 3.3 по можливості.
Після цього потрібно допрацювати вступ, перший та другий розділи.
Літературу завіряти не потрібно.
Публікацій готувати не потрібно. Всі публікації тез та статті у мене вже є.
Варіант дисертації чорновий, багато що вставлено з моєї магістерської роботи і моїх статей (і ще не всю літературу додала).
24.08
12 публікацій, тут є і старі. Цю ще гарно не оформила "ОГЛЯД ОНЛАЙН-СЕРВІСУ MENTIMETER ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МИТТЄВИХ ОПИТУВАНЬ". Надсилаю збірник.
І цю ще не оформила Digital Technologies in Specialized Mathematics Education: Application of GeoGebra in Stereometry Teaching
Tetiana Kramarenko, Olha Pylypenko and Olga Serdiuk