Порівняння маркетингових комунікацій Audi bmw та mercedes-benz Метою було б порівняти фірмовий стиль брендів, логотип, візуальну складову. Також варто подивитися, скільки грошей конкретні автомобільні бренди витрачають на рекламу (щороку ви можете знайти цю інформацію в інтернеті – в основному її оцінює Admosphere). Потім порівняти їхній контент у соціальних мережах, у телевізійній рекламі тощо. - id-5742-812
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-5742-812
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
2
Дата виконання
2023-11-27
Текст завдання
План би мав повністю відповідати темі.
План мав би мати теоретичну та практичну частину.
План мав би мати теоретичну та практичну частину.