Формування уявлень про навколишній світ у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальним порушенням засобами казкотерапії - id-6572-837
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-6572-837
Тип завдання
Кількість сторінок
3
Дата виконання
2023-10-23
Текст завдання
Потрібна стаття по 2 розділу магістерської роботи
21:24
В мене є вимоги що до написання та рекомендації від керівника
Обсяг статті – 3-5 сторінок (заповнення останньої сторінки не менше 75%), шрифт
(гарнітура) – Times New Roman; кегль – 14; міжрядковий інтервал – 1,0; стиль – Normal
(звичайний); усі поля – 2 см; абзацний відступ 1,25; вирівнювання по ширині; сторінки –
без нумерації; не використовувати переносів; не використовувати примітки й
гіперпосилання.
Стаття має включати: 1 актуальність - важливість формування уявлень про навколишній світ у молодших школярів і відповідно особливості їх формування у молодших школярів з інтелекуальними порушеннями, 2. - аналіз теоретичних питань по цій проблематиці - прізвища авторів і хто які аспекти проблеми висвітлював, 3. Результати дослідження - Шляхи формування уявлень про навколишній світ у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами казкотерапії, і як ви застосоували практично ці шляхи в процесі корекційно-розвиткової роботи (конкретний опис застосування)
21:24
В мене є вимоги що до написання та рекомендації від керівника
Обсяг статті – 3-5 сторінок (заповнення останньої сторінки не менше 75%), шрифт
(гарнітура) – Times New Roman; кегль – 14; міжрядковий інтервал – 1,0; стиль – Normal
(звичайний); усі поля – 2 см; абзацний відступ 1,25; вирівнювання по ширині; сторінки –
без нумерації; не використовувати переносів; не використовувати примітки й
гіперпосилання.
Стаття має включати: 1 актуальність - важливість формування уявлень про навколишній світ у молодших школярів і відповідно особливості їх формування у молодших школярів з інтелекуальними порушеннями, 2. - аналіз теоретичних питань по цій проблематиці - прізвища авторів і хто які аспекти проблеми висвітлював, 3. Результати дослідження - Шляхи формування уявлень про навколишній світ у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами казкотерапії, і як ви застосоували практично ці шляхи в процесі корекційно-розвиткової роботи (конкретний опис застосування)