Внести поправки в магістерську роботу - id-9205-513

Ця робота успішно виконана на  онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та  інших студентських робіт «na5ku. com. ua»

Номер (айді замовлення)
id-9205-513
Кількість сторінок
90
Дата виконання
2023-09-18
Текст завдання
Доброго дня!
Науковий керівник дала декілька зауважень стосовно роботи!!
1. Гіпотезу ми не пишемо у другій частині, тобто ми не припускаємо , що в них когнітивний рівень високий, а емоційно-цінносний та поведінковий будуть низькими.
Ми не припускаємо, ці абзаци прибрати!
ТРЕБА НАПИСАТИ: Нами було виділено структуру соціальної взаємодії. Вона з 3 компонентів, які саме...описати їх показники та потім запропонувати методики до кожного компоненту.
Прибрати все зайве!
2. Багато в роботі слів -дошкільнят-, треба виправити на -діти дошкільного віку- , - діти з розладами аутистичного спектру і т.д.
НЕ ПИСАТИ дошкільнята, аутята і т.д
3. ЩОДО АВТОРСЬКОЇ МЕТОДИКИ
В магістерській роботі , якщо ми беремо якусь методику , то ми можемо взяти якісь складні питання та адаптувати, тобто ми повинні все одно написати чієсь прізвище
Наприклад, це методика Іванової Л.М. адаптована нами.
Можливо кількість питань було зменшено або якісь питання ми прибрали. АБО це методика такого з міксована з іншою методикою. Хоча б на яку методику полагалися, бо яка є типова цій та адаптована нами спеціально для дітей з РАС
4. ЩОДО МЕТОДИКИ РОЗЕНЦВЕНГА
дуже багато пишеться, але дуже мало є про норму. А вона повинна бути!
ПОТРІБНО описати їх реакції, а потім нормотипових дітей такого ж віку, щоб показати що ні, так діють аутисти та в них НЕ розвинена наприклад, емпатія, НЕ МОЖУТЬ прийти до компромісу, вони наприклад навпаки, більш свої права відстоюють, не можуть подивитися більш абстракто на ситуацію
Ці особливості більш конкретно потрібно виділити у порівнянні з нормою!!!
5. У роботі не пишуть самих дітей , відсоток і все, особливо в табличках!
Наприклад, високий рівень отримало 33 відсотки, а самих дітей не пишуть.
6. В кінці пункту 2.2 зробити порівняльну табличку, НАПИСАТИ когнітівний, емоційний та поведінковий компоненти у відсотках для дітей з РАС та у дітей з типовим розвитком ... і там у кожного наприклад,буде низький, високий, середній ....
7. Є такий абзац, що ми спочатку вивчаємо компоненти соціальної взаємодіє, а потім вже дивимся як діти взаємодіють. НЕ ПОТРІно цього, ось це така ціла структурна одиниця-соціальна взаємодія-
Можна сказати , що ми досліджуємо цю соціальну взаємодію на дітях , ось ми перевіряємо, з РАС та Зтиповим розвитком та порівняємо цей процес у цих дітей
8. І переходемо до висновків.
Висновки ми пишемо за завданнями, які ми ставимо спочатку
Наприклад, перше завдання відповідає висновку, друге- там прям методики, але у другій частині ми не так модики підбираємо, ЯК ми описуємо що таке соціальна взаємодія і які структурні елементи..структурно описуємо і трішечки затрагуємо методики, це буде досліджуватися такими то методиками
Тобто додати структуру!
ЩО СТОСУЄТЬСЯ ТРЕТЬОГО В ВИСНОВКАХ- там результати
Потрібно додати результати дітей з типовим розвитком , бо дуже багато про аутистів, та дуже мало про норму і поєднати з 4-тим
3-тє і 4-те - це результати
а в 4-тому будуть рекомендації , тобто перенести їх з 5-того пункту
...
І ще одне , коли пишемо другу частину , пишемо: НАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ БУЛО ПРОВЕДЕНО на базі ... в ному брало участь ... дітей..., на базі ... було ... дітей.

В нашому дослідженні приймали участь 30 дітей з РАС і вказати заклади з яких ми цих дітей брали( 2 або 3 корекційні заклади), а також 30 дітей дошкільного віку
ПОТІМ ПИШЕМУ ЕТАПИ ЕКСПЕРИМЕНТУ, ПОТІМ КОМПОНЕНТИ, ПОТІМ МЕТОДИКИ І ПОТІМ ВЖЕ ОПИСУЄМО РЕЗУЛЬТАТИ.

Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!

Останні додані роботи

Указівники, функції, рекурсія

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-03-25