Формування культурологічної компетентності у процесі вивчення об’єктів всесвітньої спадщини ЮНЕСКО у шкільних географічних курсах. - id-1370-993
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-1370-993
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
7
Дата виконання
2024-03-11
Текст завдання
Написати тези до магістерського дослідження.
Для зручності є затверджений план:
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ОБЄКТІВ ВСЕСВІТНЬОЇ СПАДЩИНИ ЮНЕСКО В ШКІЛЬНИХ ГЕОГРАФІЧНИХ КУРСАХ
1.1. Специфіка застосування компетентнісного підходу в сучасній шкільній географічній освіті
1.2. Поняття та зміст культурологічної компетенції
1.3. Особливості формування культурологічної компетенції на уроках географії в ЗЗСО.
РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ОБЄКТІВ ВСЕСВІТНЬОЇ СПАДЩИНИ ЮНЕСКО В ШКІЛЬНИХ КУРСАХ ГЕОГРАФІЇ
2.1 Обєкти Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО як обєкт вивчення географії
2.2 Обєкти Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО в структурі шкільних курсів географії
2.3. Методика вивчення обєктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО на уроках географії в контексті формування культурологічної компетентності учнів
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ОБЄКТІВ ВСЕСВІТНЬОЇ СПАДЩИНИ ЮНЕСКО В ШКІЛЬНИХ КУРСАХ ГЕОГРАФІЇ В РОЗРІЗІ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ
3.1 Методична розробка уроку географії, що передбачає вивчення обєктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО
3.2 Методичні рекомендації щодо вдосконалення процесу формування культурологічної компетентності учнів під час вивчення об’єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО у шкільних курсах географії.
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
03.03
вимог до оформлення нема, без рос джерел
Для зручності є затверджений план:
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ОБЄКТІВ ВСЕСВІТНЬОЇ СПАДЩИНИ ЮНЕСКО В ШКІЛЬНИХ ГЕОГРАФІЧНИХ КУРСАХ
1.1. Специфіка застосування компетентнісного підходу в сучасній шкільній географічній освіті
1.2. Поняття та зміст культурологічної компетенції
1.3. Особливості формування культурологічної компетенції на уроках географії в ЗЗСО.
РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ОБЄКТІВ ВСЕСВІТНЬОЇ СПАДЩИНИ ЮНЕСКО В ШКІЛЬНИХ КУРСАХ ГЕОГРАФІЇ
2.1 Обєкти Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО як обєкт вивчення географії
2.2 Обєкти Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО в структурі шкільних курсів географії
2.3. Методика вивчення обєктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО на уроках географії в контексті формування культурологічної компетентності учнів
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИВЧЕННЯ ОБЄКТІВ ВСЕСВІТНЬОЇ СПАДЩИНИ ЮНЕСКО В ШКІЛЬНИХ КУРСАХ ГЕОГРАФІЇ В РОЗРІЗІ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ
3.1 Методична розробка уроку географії, що передбачає вивчення обєктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО
3.2 Методичні рекомендації щодо вдосконалення процесу формування культурологічної компетентності учнів під час вивчення об’єктів Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО у шкільних курсах географії.
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
03.03
вимог до оформлення нема, без рос джерел