ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ «ГЕОГРАФІЯ: РЕГІОНИ ТА КРАЇНИ», 10 КЛАС - id-1860-872
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-1860-872
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
60
Дата виконання
2022-11-28
Текст завдання
Я надіслала вам перший розділ і весь план. 60 сторінок це другий розділ.
Треба написати розділ 2 магістерської роботи, з наявністю схем, таблиць з досвіду роботи. Необхідно щоб були висновки до 2 розділу та література.
Надіслала методичні рекомендації, щодо загального написання магістерської роботи. Мій науковий керівник вимагає щоб у роботі були власні схеми та візуалізація (графіки, схеми). У роботі робити узагальнення, порівняння, систематизацію. Використовувати іноземні публікації, освітні портали, російські джерела можна.
28.10 я хочу замовити всю роботу. Роботу писати по тому плану, не змінювати. Робота до 90 сторінок повністю 1 і 2 розділ.
Розділ 1.2. Переваги, недоліки та проблеми використання ІК у навчанні географії в школі йому не сподобалося- не треба кольорових додатків, дуже сухо, не спиралалася на фахівців. Стосовно вступу і розділу 1.1 керівник ще не перевірив
Можна використовувати вступ добавити предмет дослідження, мета і завдання дослідження. Розділ 1.1.ІКТ як складник педагогічної технологiї навчання географії також можна, але ще добавити. а розділ 1.2 вже по новому.
Стосовно сторінок - повинно бути 90 сторінок.
розділи приблизно рівними, але практика більша
Треба написати розділ 2 магістерської роботи, з наявністю схем, таблиць з досвіду роботи. Необхідно щоб були висновки до 2 розділу та література.
Надіслала методичні рекомендації, щодо загального написання магістерської роботи. Мій науковий керівник вимагає щоб у роботі були власні схеми та візуалізація (графіки, схеми). У роботі робити узагальнення, порівняння, систематизацію. Використовувати іноземні публікації, освітні портали, російські джерела можна.
28.10 я хочу замовити всю роботу. Роботу писати по тому плану, не змінювати. Робота до 90 сторінок повністю 1 і 2 розділ.
Розділ 1.2. Переваги, недоліки та проблеми використання ІК у навчанні географії в школі йому не сподобалося- не треба кольорових додатків, дуже сухо, не спиралалася на фахівців. Стосовно вступу і розділу 1.1 керівник ще не перевірив
Можна використовувати вступ добавити предмет дослідження, мета і завдання дослідження. Розділ 1.1.ІКТ як складник педагогічної технологiї навчання географії також можна, але ще добавити. а розділ 1.2 вже по новому.
Стосовно сторінок - повинно бути 90 сторінок.
розділи приблизно рівними, але практика більша