Formation of an online promotion strategy of Confectionery Yarych LLC Формування стратегiї онлайн просування ТОВ «Кондитерська фабрика «Ярич» - id-2019-368

Ця робота успішно виконана на  онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та  інших студентських робіт «na5ku. com. ua»

Номер (айді замовлення)
id-2019-368
Тип завдання
Кількість сторінок
90
Дата виконання
2023-12-04
Текст завдання
23.10
Магістерська треба укр, але анотація вроді 2-ма мовами
План потрібно допрацювати 3-4 розділи розбити на пункти і сформулювати їх. На разі є це:

Вступ
Р1. Теоретико-методологічні основи формування маркетингової стратегiї підприємства
1.1. Маркетингова стратегія та її роль у діяльності підприємства
1.2. Види маркетингових стратегій та механізми їх впровадження
1.3. Особливості формування маркетингової стратегiї у процесі онлайн просування
Р.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ "Ярич"
2.1. Ринок сухарів та сухого печива (подивитись в кведах як називається) та особливості функціонування ТОВ "Ярич" повна назва.
2.2. Особливості фінансово-економічної діяльності ТОВ "Ярич"
Баланс і всі інші показники
2.3. Дослідження маркетингової діяльність ТОВ "Ярич"
3 Розділ Аналіз 4P
3 пункти сформулювати
3.1 Як вони цінову політику формують товарів
3.2 Їхня мережа, механізми просування рекламні кампанії, динаміка продажу (результати)
3.3 Результати з якими стикнулися проблеми (проблема) (факапи)
4 Рекомендації по стратегiї
3 пункти

І все по методичці писати потрібно обовязково, там до деталей всьо розписано

24.10
статистичну і фінансові звітність спробую взяти у підприємства там будуть бухгалтерські звіти за 2022 рік + має ще деякі файли по підприємству то надішлю

російські джерела у роботі не використовувати

По анотації у методичці ст 10. Анотація українською та англ мовами

Повина бути ще практична частина у 3 розділі проте план потрібно ще сформулювати, тобто у 3 розділі і 4 мають бути ще пункти, які я маю потім надіслати керівнику

магістреська складається з
Розділ I (Теоретична частина)
Розділ II (Аналітична частина)
Розділ III (Дослідницька частина) ст 13 методички
Розділ IV (Проектна частина)

якщо потрібні ще якісь показники я спробую дістати

додам ще звіт з практики, може звітам можна буде щось взяти (проте циври ліквідність\рентабельністоь там не із підприємства)

Також треба підготувати реферат українською та іноземною
мовою обсягом 7-10 сторінок кожен, який має містити основні положення
магістерської кваліфікаційної роботи.
Структура реферату:
? загальна характеристика магістерської кваліфікаційної роботи;
? мета і завдання магістерської кваліфікаційної роботи;
? актуальність, проблематика і практичне значення магістерської кваліфікаційної
роботи;
? основний зміст та результати магістерської кваліфікаційної роботи;
? висновки;
? перелік ілюстративного матеріалу

якщо англійською не зможете то най буде тільки українською

Перевірка на плагіат буде у програмі Unicheck

унікальність можна перевіряти по еТХТ, досягти максимально можливого показника. без плагіату.

І ще потрібна буде презентація по магістерцкій на 10-15 слайдів, стиль немає значення (головне щоб симпатично виглядало), обовязково там мають бути графіки


7.11 план
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Маркетингова стратегія та її роль у діяльності підприємства
1.2. Види маркетингових стратегій та механізми їх впровадження
1.3. Особливості формування маркетингової стратегiї у процесі онлайн просування
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ " КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "ЯРИЧ"
2.1. Ринок печива та особливості діяльності ТОВ " КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "ЯРИЧ"
2.2. Дослідження особливостей діяльності конкурентів ТОВ " КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "ЯРИЧ"
2.3. Оцінка фінансово-економічного стану ТОВ " КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "ЯРИЧ"
Висновки до 2 розділу
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТОВ "КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "ЯРИЧ" ТА ЙОГО КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
3.1 Аналіз особливостей маркетингової діяльності ТОВ " КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "ЯРИЧ"
3.2. Дослідження асортиментної політики ТОВ "КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "ЯРИЧ"
3.3. Аналіз стратегiї просування продукції підприємства
Висновки до 3 розділу
РОЗДІЛ 4 ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ТОВ "КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "ЯРИЧ"
4.1. Ідентифікація ризиків функціонування ТОВ "КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "ЯРИЧ" на ринку печива
4.2. Формування маркетингової стратегiї просування ТОВ "КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "ЯРИЧ"
4.3. Розробка рекомендації щодо просування продукції ТОВ "КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА "ЯРИЧ" у мережі Інтернет.
висновки до 4 розділу

ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!

Останні додані роботи

Індивідуальні завдання 1,2,3

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Вища математика

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01