Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства. - id-2862-237
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-2862-237
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
70
Дата виконання
2022-11-21
Текст завдання
ПЛАН
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи та досвід використання інтернет-маркетингу в Україні та за кордоном
1.1. Сутність, функції та види інтернет-маркетингу
1.2. Особливості використання інтернет-маркетингу в Україні та за кордоном
РОЗДІЛ 2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» на внутрішньому ринку
2.1. Загальна техніко-економічна характеристика підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»
2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» на внутрішньому ринку
РОЗДІЛ 3. Перспективи удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» на основі використання інструментів інтернет-маркетингу
3.1. Напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» на основі використання інструментів інтернет-маркетингу
3.2. Розробка стратегiї інтернет-маркетингу як основа успішної діяльності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» на внутрішньому ринку
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
П.с Практичну частину можна змінити, необхідно адаптувати до нових реалій діяльності в Україні.
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи та досвід використання інтернет-маркетингу в Україні та за кордоном
1.1. Сутність, функції та види інтернет-маркетингу
1.2. Особливості використання інтернет-маркетингу в Україні та за кордоном
РОЗДІЛ 2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» на внутрішньому ринку
2.1. Загальна техніко-економічна характеристика підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»
2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» на внутрішньому ринку
РОЗДІЛ 3. Перспективи удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» на основі використання інструментів інтернет-маркетингу
3.1. Напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» на основі використання інструментів інтернет-маркетингу
3.2. Розробка стратегiї інтернет-маркетингу як основа успішної діяльності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» на внутрішньому ринку
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
П.с Практичну частину можна змінити, необхідно адаптувати до нових реалій діяльності в Україні.