Перший розділ Eliciting Emotions as Means of Manipulation in Modern English Advertising Discourse - id-2995-850

Ця робота успішно виконана на  онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та  інших студентських робіт «na5ku. com. ua»

Номер (айді замовлення)
id-2995-850
Предмет
Кількість сторінок
38
Дата виконання
2024-02-12
Текст завдання
Ось про що говорили з куратором: "Якщо обрати медійний дискурс, то можна буде дослідити та описати декілька різних видів реклами? Тобто чи можна буде в тему з медіа дискурсом включити комерційну, туристичну, та інші види реклами?"
"Пропоную тоді Викликання емоцій як засіб маніпуляції у сучасному англійськомовному рекламному дискурсі. Можна буде будь які види реклами аналізувати. " Мова написання - англійська. Роботу слід виконувати без використання чату GPT.
(Що було обговорено з куратором: при написанні роботи слід зробити порівняльний аналіз(що співпадає, а що ні) соціальної реклами та комерційної реклами відомих брендів(бажано англійських/ американських(приклади методів є в файлі))Тобто одним з методів дослідження буде порівняльний аналіз. Також прикріплюю файл з вимогами до написання. Перший розділ - теоретичний.
Доданий план затверджено.

23.01
Щодо джерел і літератури: література має бути без російський джерел, і бажано більш менш нова( з 2000 року) і новітня (з 2015 року). І такої літератури має бути більшість

Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!

Останні додані роботи