Особливості взаємодії з батьками учнів НРЦ в умовах дистанційного навчання - id-5862-669
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-5862-669
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
100
Дата виконання
2023-05-26
Текст завдання
здавати по розділах
Тема: «Особливості взаємодії з батьками учнів НРЦ в умовах дистанційного навчання»
Спеціальна освіта. Олігофренопедагогіка
70-120 сторінок
унікальність - 85-90%
Бажана структура роботи:
1 розділ Теорія
Взаємодія з батьками
Командний підхід
Роль батьків у психолого-педагогічному супроводі
Роль батьків для дитини
1 пункт дистанційне навчання
Нові виклики висуває до педагогів в контексті співпраці з батьками
3 пункт методи в умовах дистанційного навчання
Батьківські збори онлайн
Батьківські чати
Плюси і мінуси
Воєнний стан
2 розділ Розробка бесід, анкет
Провести з вчителями і батьками
Подібні питання задавати вчителям і батькам
Як ви оцінюєте стан співпраці з вчителями/з батьками під час дистанційного навчання
-добре
-задовільно
Які методи використовують для взаємодії з батьками
Які використовують вчителі на практиці
Для батьків - чи берете участь у заходах, які проводяться
Які труднощі виникають
Гаджети, нестача часу тощо
Спостереження включити
За проведенням уроків, корекційно-розв занять
Опис результатів
3 розділ Розробка методичних рекомендацій, порад
Спиратись більше на дистанційне навчання у навчально-реабілітаційних центрах
план, по якому потрібно писати роботу.
Особливості взаємодії з батьками учнів НРЦ в умовах дистанційного навчання
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ З БАТЬКАМИ УЧНІВ З ООП В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
1.1. Значущість співпраці батьків та педагогів в освітньому процесі дітей з ООП…………………………………………………………………………………
1.2. Сутність та особливості дистанційного навчання та роль у ньому батьків дітей з ООП……………………………………………………………………
РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ВИВЧЕННЯ СТАНУ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ СПІВПРАЦІ ФАХІВЦІВ НРЦ З БАТЬКАМИ УЧНІВ З ООП В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
2.1. Опис методики експериментального дослідження…………………….
2.2. Аналіз результатів психолого-педагогічного вивчення стану та особливостей співпраці фахівців НРЦ з батьками учнів з ООП в умовах дистанційного навчання…………………………………………………………….
РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ТА МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СПІВПРАЦІ ФАХІВЦІВ НРЦ З БАТЬКАМИ УЧНІВ З ООП В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
3.1. Роль членів команди психолого-педагогічного супроводу у співпраці з батьками учнів НРЦ в умовах дистанційного навчання
3.2. Форми та методи взаємодії з батьками учнів НРЦ в умовах дистанційного навчання
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Тема: «Особливості взаємодії з батьками учнів НРЦ в умовах дистанційного навчання»
Спеціальна освіта. Олігофренопедагогіка
70-120 сторінок
унікальність - 85-90%
Бажана структура роботи:
1 розділ Теорія
Взаємодія з батьками
Командний підхід
Роль батьків у психолого-педагогічному супроводі
Роль батьків для дитини
1 пункт дистанційне навчання
Нові виклики висуває до педагогів в контексті співпраці з батьками
3 пункт методи в умовах дистанційного навчання
Батьківські збори онлайн
Батьківські чати
Плюси і мінуси
Воєнний стан
2 розділ Розробка бесід, анкет
Провести з вчителями і батьками
Подібні питання задавати вчителям і батькам
Як ви оцінюєте стан співпраці з вчителями/з батьками під час дистанційного навчання
-добре
-задовільно
Які методи використовують для взаємодії з батьками
Які використовують вчителі на практиці
Для батьків - чи берете участь у заходах, які проводяться
Які труднощі виникають
Гаджети, нестача часу тощо
Спостереження включити
За проведенням уроків, корекційно-розв занять
Опис результатів
3 розділ Розробка методичних рекомендацій, порад
Спиратись більше на дистанційне навчання у навчально-реабілітаційних центрах
план, по якому потрібно писати роботу.
Особливості взаємодії з батьками учнів НРЦ в умовах дистанційного навчання
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ З БАТЬКАМИ УЧНІВ З ООП В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
1.1. Значущість співпраці батьків та педагогів в освітньому процесі дітей з ООП…………………………………………………………………………………
1.2. Сутність та особливості дистанційного навчання та роль у ньому батьків дітей з ООП……………………………………………………………………
РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ВИВЧЕННЯ СТАНУ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ СПІВПРАЦІ ФАХІВЦІВ НРЦ З БАТЬКАМИ УЧНІВ З ООП В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
2.1. Опис методики експериментального дослідження…………………….
2.2. Аналіз результатів психолого-педагогічного вивчення стану та особливостей співпраці фахівців НРЦ з батьками учнів з ООП в умовах дистанційного навчання…………………………………………………………….
РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ТА МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СПІВПРАЦІ ФАХІВЦІВ НРЦ З БАТЬКАМИ УЧНІВ З ООП В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
3.1. Роль членів команди психолого-педагогічного супроводу у співпраці з батьками учнів НРЦ в умовах дистанційного навчання
3.2. Форми та методи взаємодії з батьками учнів НРЦ в умовах дистанційного навчання
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ