Мемуари на уроках з історії Української революції 1917-1921 рр. - id-6469-440
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-6469-440
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
65
Дата виконання
2023-10-23
Текст завдання
12.09.2023
У прикріпленому фото вказані назви розділів. Є побажання з приводу того, що має бути у підрозділах. Розділи три, у кожному розділі 2 підрозділи. Приблизний обсяг трьох розділів разом - 50-55 ст. Це попередньо узгоджено з керівником, але обсяг може бути збільшений, це буде відомо через тиждень. Назви підрозділів необхідно сформувати. Перший підрозділ першого розділу , побажання в написанні - загальні відомості про мемуари і їх вивчення на уроках історії. Другий підрозділ першого розділу- як мемуари використ на уроках періоду української революції 1917-21 рр., та як використовуються «Спогади Павла Скоропадського».
Перший підрозділ другого розділу - побажання - як мемуари використовуються у шкільних підручниках. Використовувати сучасні підручники, в тому числі автора Марʼяна Мудрого (інтегрований курс). Також взяти до уваги іноземні підручники, як там використовуються мемуари. Також у яких авторів у підручниках і у яких темах використовуються мемуари.
Другий підрозділ другого розділу - приділити увагу використання «Спогадів» Павла Скоропадського на уроках історії. Порівняти використання мемуарів у різних підручниках. Як там використовуються і чи використовуються взагалі ілюстрації до спогадів. Як мемуарні джерела повʼязані з текстом підручника.
Перший підрозділ третього розділу- методичні рекомендації для авторів і викладачів - як підбирати і використовувати мемуарні джерела.
Другий підрозділ третього розділу- звернути увагу на «Спогади» Павла Скоропадського. Як фрагменти найбільш інформативні, які ілюстрації використовувати. Взяти фрагменти і коментувати кожен, як його використовувати на уроках з історії Української революції 1917-21 рр. Можна сказати, що в кожному розділі перший підрозділ буде більш загальний , а у другому буде більш вузький аналіз і звернута увага на «Спогади» Павла Скоропадського . Сформувати назви підрозділів потрібно - але з керівником потім може відкорегуватися.
Використовувати російські джерела не потрібно.
У літературі має бути мінімум 40 джерел. Частина з них - це шкільні підручники, «Спогади Скоропадського» також можуть бути автореферати. Я писала статтю на основі «Спогадів Скоропадського». У файли прикріплю згодом.
Відсоток оригінальності бажано трохи більший , ніж 90, якщо можливо, то 95.
13.09.
Цитати допускаються, але ж обовязково потрібно позначати їх саме як цитати.
В роботі потрібно використовувати частково - цитати, частково - перефразовувати.
14.09
Назви розділів є сталі і погоджені викладачем.
Ось назви розділів:
Розділ І. Мемуари як історичне джерело
Розділ ІІ. Особливості використання мемуарних джерел при вивченні історії Української революції
Розділ ІІІ. Проектування вдосконалення методики використання мемуарів при вивченні революційних подій 1917-1921
План, яким його бачу я.
1.1. Мемуари як історичне джерело на уроках історії .
1.2.Використання мемуарів на уроках періоду української революції 1917-21 рр.
2.1. Використання мемуарів у шкільних підручниках на уроках історії.
2.2. Особливості використання мемуарних джерел у шкільних підручниках при вивченні Української революції.
3.1. Підбір та використання мемуарних джерел.
3.2. Рекомендації використання фрагментів мемуарів на уроках періоду Української революції.
Погодження з викладачем буде, але це вже згодом у процесі написання роботи, наскільки ми з ним обговорили. Головне розуміти про що писати, як було мені сказано. А назви до підпунктів ми підберемо потім.
З приводу плану, то: використовувати «Спогади» Скоропадського потрібно , бо це теж мемуарне джерело, але наскільки я бачу, то виділяти саме у плані поки не потрібно. При написанні необхідно використовувати й інші мемуарні джерела. Приділяти увагу саме тому як і де використовується те чи інше мемуарне джерело, якщо говорити про другий розділ, він присвячений саме шкільним підручникам.
У прикріпленому фото вказані назви розділів. Є побажання з приводу того, що має бути у підрозділах. Розділи три, у кожному розділі 2 підрозділи. Приблизний обсяг трьох розділів разом - 50-55 ст. Це попередньо узгоджено з керівником, але обсяг може бути збільшений, це буде відомо через тиждень. Назви підрозділів необхідно сформувати. Перший підрозділ першого розділу , побажання в написанні - загальні відомості про мемуари і їх вивчення на уроках історії. Другий підрозділ першого розділу- як мемуари використ на уроках періоду української революції 1917-21 рр., та як використовуються «Спогади Павла Скоропадського».
Перший підрозділ другого розділу - побажання - як мемуари використовуються у шкільних підручниках. Використовувати сучасні підручники, в тому числі автора Марʼяна Мудрого (інтегрований курс). Також взяти до уваги іноземні підручники, як там використовуються мемуари. Також у яких авторів у підручниках і у яких темах використовуються мемуари.
Другий підрозділ другого розділу - приділити увагу використання «Спогадів» Павла Скоропадського на уроках історії. Порівняти використання мемуарів у різних підручниках. Як там використовуються і чи використовуються взагалі ілюстрації до спогадів. Як мемуарні джерела повʼязані з текстом підручника.
Перший підрозділ третього розділу- методичні рекомендації для авторів і викладачів - як підбирати і використовувати мемуарні джерела.
Другий підрозділ третього розділу- звернути увагу на «Спогади» Павла Скоропадського. Як фрагменти найбільш інформативні, які ілюстрації використовувати. Взяти фрагменти і коментувати кожен, як його використовувати на уроках з історії Української революції 1917-21 рр. Можна сказати, що в кожному розділі перший підрозділ буде більш загальний , а у другому буде більш вузький аналіз і звернута увага на «Спогади» Павла Скоропадського . Сформувати назви підрозділів потрібно - але з керівником потім може відкорегуватися.
Використовувати російські джерела не потрібно.
У літературі має бути мінімум 40 джерел. Частина з них - це шкільні підручники, «Спогади Скоропадського» також можуть бути автореферати. Я писала статтю на основі «Спогадів Скоропадського». У файли прикріплю згодом.
Відсоток оригінальності бажано трохи більший , ніж 90, якщо можливо, то 95.
13.09.
Цитати допускаються, але ж обовязково потрібно позначати їх саме як цитати.
В роботі потрібно використовувати частково - цитати, частково - перефразовувати.
14.09
Назви розділів є сталі і погоджені викладачем.
Ось назви розділів:
Розділ І. Мемуари як історичне джерело
Розділ ІІ. Особливості використання мемуарних джерел при вивченні історії Української революції
Розділ ІІІ. Проектування вдосконалення методики використання мемуарів при вивченні революційних подій 1917-1921
План, яким його бачу я.
1.1. Мемуари як історичне джерело на уроках історії .
1.2.Використання мемуарів на уроках періоду української революції 1917-21 рр.
2.1. Використання мемуарів у шкільних підручниках на уроках історії.
2.2. Особливості використання мемуарних джерел у шкільних підручниках при вивченні Української революції.
3.1. Підбір та використання мемуарних джерел.
3.2. Рекомендації використання фрагментів мемуарів на уроках періоду Української революції.
Погодження з викладачем буде, але це вже згодом у процесі написання роботи, наскільки ми з ним обговорили. Головне розуміти про що писати, як було мені сказано. А назви до підпунктів ми підберемо потім.
З приводу плану, то: використовувати «Спогади» Скоропадського потрібно , бо це теж мемуарне джерело, але наскільки я бачу, то виділяти саме у плані поки не потрібно. При написанні необхідно використовувати й інші мемуарні джерела. Приділяти увагу саме тому як і де використовується те чи інше мемуарне джерело, якщо говорити про другий розділ, він присвячений саме шкільним підручникам.