“Формування компетентності в читанні на матеріалі німецькомовних автентичних країнознавчих текстів в учнів старшої школи”. - id-6815-569

Ця робота успішно виконана на  онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та  інших студентських робіт «na5ku. com. ua»

Номер (айді замовлення)
id-6815-569
Предмет
Кількість сторінок
40
Дата виконання
2023-07-10
Текст завдання
Добрий день.
Замовляв у Вас також теоретичну, першу частину цієї магістерської роботи. І ось хотів би, щоб ви допомогли із практичною частиною роботи.

Я проходив практику в школі, і нам потрібно написати практичну частину на основі цього. Уроки проводились в 10-х класах, німецька мова.
Практична частина. ( для неї точного плану немає, хотів би, щоб ви наперед підготували його, щоб я затвердив із професором.)
Кількість сторінок - 40.
В прикріплених файлах: критерії оцінювання, і готова перша частина - теоретична частина завдання. Я прикріплю також роботу, яка була написана на схожу тему, зміст можна переглянути з цієї роботи, і адаптувати під нашу тему. Також там є корисна інформація, яку можна адапутувати по нашій теми. Зверніть увагу, що ця робота є вже здана, і повністю текст брати із неї непотрібно, оскільки це буде не ефективно, і не пройде перевірку в професора, і на плагіат. Можна взяти інформацію, і адаптувати під нашу тему.
Були деякі обговорення із професором, поділюсь ними, деякі частини потрібно скласти із цього також.

Експеримент: читання.
- Маємо визначити на скільки сформовані навички читання.
Що можна також додати:
1) Підручник A2
Teil Lesen - взяти на рівні А2. Даємо завдання і умовно оцінюємо, якщо можуть точно зробити завдання - то такий то рівень мають, і зробити шкалу оцінювання навичок учнів, типу:
23-25 балів - дуже високий рівень ( sehr gut )
18-23 бали - високий рівень ( gut )
15-18 балів - середній рівень ( befriedigung )
15- і менше - достатній ( ausreichend )
- Треба підвищити рівень читання :
- Підбираємо країнознавчі невеликі тексти, по них складаємо завдання, типу:
1. Richtig - falsch
2. A,B,C - обрати
3. Передтекстові вправи
4. Післятекстові
Останнє - діагностуємо , що змінилось, тест на читання, але із другими завданнями. Рахуємо скільки хто набрав ( дивимось і відображаємо у %, що змінилось із навичками компетентності в читанні на матеріалі німецькомовних автентичних текстів ).ю
Описуємо приріст, хто розвинувся до якого рівня у відсотковому відношенні, яка група перейшла на який рівень, по закінченні опрацювання всіх вправ, і проведення уроків
- Показуємо, які зміни відбулись, чого відбулись. Наприклад, бо читання країнознавчих текстів було, вони є цікавими і тд, розповідають про життя місцевих людей, розказують події, які відбуваються, відображають теми поїздок, повсякденні, пошук друга і т.д.

22.05
унікальність може бути 75%

Методичні рекомендації всі прикріпив в початкових файлах, і також додав текст із коротким поясненням.
- Російські джерела забороненні.


Надсилаю кінцевий план, по ньому можна розпочинати писати одразу.

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЧИТАННІ НА МАТЕРІАЛІ АВТЕНТИЧНИХ КРАЇНОЗНАВЧИХ ТЕКСТІВ
2.1 Етапи формування компетентності у читанні на матеріали автентичних країнознавчих текстів
2.2 Засоби формування компетентності у читанні на матеріалі автентичних країнознавчих текстів
2.3 Система вправ і завдання для формування компетентності у читанні на матеріалі автентичних країнознавчих текстів
2.4 Контроль рівня сформованості компетентності у читанні на матеріалі автентичних країнознавчих текстів
Висновок до розділу 2

Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!

Останні додані роботи

Індивідуальні завдання 1,2,3

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Дизайн. Джаспер Моррісон

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Фоностилістичний аналіз

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Высшая математика колоквиум

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01