Як скласти успішне резюме

Як би не хотілося після закінчення ВНЗ повалятися вдома на дивані, рано чи пізно настає момент, коли гроші закінчилися і настав час шукати роботу. А значить відсилати щодня десяток резюме, сподіваючись на позитивний результат.

Сьогодні ти дізнаєшся, як правильно скласти своє перше резюме, яке точно читатимуть.

Заповнюємо своє перше резюме

Для складання резюме зручно скористатися програмою Canva. Це конструктор резюме з великою кількістю шаблонів, які додатково можна змінювати під свої потреби.

Для початку вибираєте один із представлених програмою шаблонів, при необхідності внісши зміни в колірну гаму, шрифти або графіку, додаючи межі та рамки. Таким чином, можна отримати кілька варіацій резюме, а вже з них вибирати найбільш підходящі для відправки в конкретну компанію. Так консервативним працівникам з відділу кадрів сподобається суворий, мінімалістичний стиль, а представники креативних професій високо оцінять макети з цікавим підбором кольорів та елементів.

Слід зазначити, що шаблони створені професійними дизайнерами, тому не потрібно читати статті про оформлення, вивчати основи дизайну та освоювати спеціальні програми. Заповнюєте кілька розділів та отримуєте відмінне резюме.

  1. Особисті дані. Тут потрібно уявити себе. Вказуємо ім’я та прізвище, посаду, на яку претендуємо, та додаємо фото. Вибирайте фото, де виглядаєте солідно, тому фото в купальнику прибережемо для соціальних мереж.
  2. Розповідь про себе. Напишіть трохи інформації про свої інтереси, уподобання та хобі. Крапелька гумору при цьому вигідно відрізнити ваше резюме серед сотень подібних. Рекрутери зазвичай витрачають на перегляд резюме менше хвилини. Гумор – це чудовий спосіб привернути їхню увагу, змушуючи дочитати резюме до кінця.
  3. Контакти. Вкажіть номер телефону, адресу електронної пошти та, якщо хочете, сторінку в соціальних мережах. Ряд підприємств під час добору кандидатів обов’язково вивчає їх сторінки соціальних мережах. Вказуючи сторінку у Facebook або Instagram, не забудьте приховати фотографії особистого характеру, якими не готові ділитися.
  4. Досвід роботи. Тут пишемо яких посадах працювали, період цієї роботи, додатково вказуючи, що входило обов’язки. Оскільки більшість учорашніх студентів досвіду роботи не мають, то в цьому розділі вказуємо чесно даний факт і переходимо до заповнення наступних пунктів резюме. Однак, відсилаючи таке резюме, радимо додати до нього супровідний лист, де розкажіть, чому хочете працювати саме в цій компанії і саме на цій посаді. Багато роботодавців готові вивчати основи професії, тому не варто боятися того, що без досвіду отримуватимете виключно відмови.
  5. Навички. У заповненні цього пункту важливою є конкретизація. Наприклад, вказуючи наявність комп’ютерної грамотності, перерахуйте програми, якими володієте. Якщо володієте англійською чи іншою іноземною мовою, обов’язково вкажіть рівень знань – В2, С1 тощо. Перерахованих навичок не має бути більше десяти.
  6. Освіта. При заповненні слід дотримуватись певної послідовності: ступінь, навчальний заклад, період навчання.
  7. Додаткова інформація. Якщо є права водія, нагороди та сертифікати, берете участь у волонтерських організаціях, можете вказати це саме тут.

Пам’ятайте, що резюме це не просто папір, а документ, здатний сильно змінити ваше життя. Чим краще попрацюєте над його заповненням, тим успішнішим буде результат і ваше майбутнє.

Залишилися питання?

Спробуйте звернутися за допомогою до викладачів

Оцініть запис