Трансформація стратегій маркетингу глобальних luxury брендів в умовах подолання наслідків пандемії - id-1573-303
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-1573-303
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
30
Дата виконання
2024-02-19
Текст завдання
1. Дотримуватися усіх критерїв, зазначених у методичці
2. Обсяг основної частини роботи до 30 сторінок ( не враховуючи список джерел та додатків). Обсяг кожного розділу – до 12 сторінок ( кожен підпункт – обсяг 3-5 сторінок).
3. Бажано використовувати у роботі таблиці, що подані в Додатку Е в методичці
4. Усі дані мають бути не пізніше, ніж за останні 5 років
5. Оформлювати таблиці, рисунки та джерела згідно правил у методичці
6. У прикріплених файлах є план роботи, а також моя курсова робота зі схожою темою, з яких по можливості або за необхідності можна брати інформацію
7. В плані роботи Ви можете побачити «країна А» - це країна, яка буде обрана в результаті аналізів 1 та 2 розділів
28.01
Використання російських джерел недопустиме.
2. Обсяг основної частини роботи до 30 сторінок ( не враховуючи список джерел та додатків). Обсяг кожного розділу – до 12 сторінок ( кожен підпункт – обсяг 3-5 сторінок).
3. Бажано використовувати у роботі таблиці, що подані в Додатку Е в методичці
4. Усі дані мають бути не пізніше, ніж за останні 5 років
5. Оформлювати таблиці, рисунки та джерела згідно правил у методичці
6. У прикріплених файлах є план роботи, а також моя курсова робота зі схожою темою, з яких по можливості або за необхідності можна брати інформацію
7. В плані роботи Ви можете побачити «країна А» - це країна, яка буде обрана в результаті аналізів 1 та 2 розділів
28.01
Використання російських джерел недопустиме.