Розв’язати задачу з психологiї розвитку . - id-2042-814
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-2042-814
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
2
Дата виконання
2023-11-20
Текст завдання
Розв'язати задачу. Детально розписати. Умов до оформлення немає.
ЗАДАЧА: Студентка, спостерігаючи за діями дво- і трирічних дітей з іграшками, відмітила:
Катруся (1 рік 1 міс), граючись різними іграшками, діє приблизно однаково: стукає, стискає, катає і т.д.
Оленка (2 роки 1 міс), граючись тими ж іграшками, діє зовсім інакше: ляльку - качає, машинку - возить, олівцем - малює і т.д. Як називаються дії з іграшками Катрусі і Оленки? В чому їх відмінність?
Яка послідовність оволодіння дітьми раннього віку предметними діями? Проаналізуйте процес переходу від вільного маніпулювання з предметами до предметної діяльності у дитини раннього віку.
Як організувати предметну діяльність дитини, щоб сформувати в ній основи нових видів діяльності.
ЗАДАЧА: Студентка, спостерігаючи за діями дво- і трирічних дітей з іграшками, відмітила:
Катруся (1 рік 1 міс), граючись різними іграшками, діє приблизно однаково: стукає, стискає, катає і т.д.
Оленка (2 роки 1 міс), граючись тими ж іграшками, діє зовсім інакше: ляльку - качає, машинку - возить, олівцем - малює і т.д. Як називаються дії з іграшками Катрусі і Оленки? В чому їх відмінність?
Яка послідовність оволодіння дітьми раннього віку предметними діями? Проаналізуйте процес переходу від вільного маніпулювання з предметами до предметної діяльності у дитини раннього віку.
Як організувати предметну діяльність дитини, щоб сформувати в ній основи нових видів діяльності.