Управління якістю - id-5613-849
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-5613-849
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
12
Дата виконання
2023-01-03
Текст завдання
Доброго дня! Мені треба зробити роботу по предметну «управління якістю» скидати готову роботу по частинам, бо вона розділена на блоки.
1. Творчі завдання по блоку 1:
Завдання 1
Ситуаційна задача:
У 70-х рр. при традиційному підході до
управління діяльністю в корпорації Ford було прийнято наступне визначення
якості: «Якість – це відповідність всім необхідним технічним вимогам, які
визначені в робочих кресленнях, технічних умовах й інших подібних документах».
Проте, при розвитку взаємин із споживачами і в першу чергу завдяки успіхам японських
фірм, що поставили задоволення споживачів головною метою своїх стратегій
розвитку, в кінці 80-х рр. корпорація Ford прийняла інше визначення якості:
«Якість визначається покупцем; покупець хоче мати вироби і послуги, які в
перебігу всього терміну їх служби задовольняють його або її потребам і
очікуванням за ціною, відповідною цінністю».
Які відбулися зміни у визначенні якості? Прокоментуйте
їх.
Завдання 2:
Ви - операційній менеджер на великому
підприємстві. Керівництво, впроваджуючи принципи TQM, хоче надати робочим
групам кількох підрозділів додаткові повноваження й відповідальність та
простежити, як зміниться продуктивність праці та якість роботи цих підрозділів.
Однак така пропозиція викликала опір як керівників відділів, так і самих
співробітників. Напишіть службову записку для заступника директора з
виробництва, у якій потрібно викласти можливі причини опору робітників і
запропонувати низку заходів щодо подолання цього опору.
Відповіді на завдання 2 прикріпіть в тестовому файлі. На завдання 2 можете прикріпити або тектовий, або аудіофайл. В класрум
2. Творче завдання:
1) Дати відповіді на питання з файлу Вплив TQM (1)
2) Кейс TQM Lucas
3. Творче завдання
Завдання 1) подивитися тех регламент https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0688-16#n13 і порівняти із ДСТУ 3924:2014. Свої порівняння записати
Завдання 2) чому у ТР є про шоколад a la taza, а в ДСТУ нема?
Завдання 3) ото читали-читали ДСТУ чи ТР, і виявляється, що… Що привернуло увагу?
Завдання 4) Ознайомтеся з приєднаними ми сканами упаковок шоколадок. Що знайшли, з того що і має бути?
Всі файли я прикріпила, чекаю відповідь, дякую!
1. Творчі завдання по блоку 1:
Завдання 1
Ситуаційна задача:
У 70-х рр. при традиційному підході до
управління діяльністю в корпорації Ford було прийнято наступне визначення
якості: «Якість – це відповідність всім необхідним технічним вимогам, які
визначені в робочих кресленнях, технічних умовах й інших подібних документах».
Проте, при розвитку взаємин із споживачами і в першу чергу завдяки успіхам японських
фірм, що поставили задоволення споживачів головною метою своїх стратегій
розвитку, в кінці 80-х рр. корпорація Ford прийняла інше визначення якості:
«Якість визначається покупцем; покупець хоче мати вироби і послуги, які в
перебігу всього терміну їх служби задовольняють його або її потребам і
очікуванням за ціною, відповідною цінністю».
Які відбулися зміни у визначенні якості? Прокоментуйте
їх.
Завдання 2:
Ви - операційній менеджер на великому
підприємстві. Керівництво, впроваджуючи принципи TQM, хоче надати робочим
групам кількох підрозділів додаткові повноваження й відповідальність та
простежити, як зміниться продуктивність праці та якість роботи цих підрозділів.
Однак така пропозиція викликала опір як керівників відділів, так і самих
співробітників. Напишіть службову записку для заступника директора з
виробництва, у якій потрібно викласти можливі причини опору робітників і
запропонувати низку заходів щодо подолання цього опору.
Відповіді на завдання 2 прикріпіть в тестовому файлі. На завдання 2 можете прикріпити або тектовий, або аудіофайл. В класрум
2. Творче завдання:
1) Дати відповіді на питання з файлу Вплив TQM (1)
2) Кейс TQM Lucas
3. Творче завдання
Завдання 1) подивитися тех регламент https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0688-16#n13 і порівняти із ДСТУ 3924:2014. Свої порівняння записати
Завдання 2) чому у ТР є про шоколад a la taza, а в ДСТУ нема?
Завдання 3) ото читали-читали ДСТУ чи ТР, і виявляється, що… Що привернуло увагу?
Завдання 4) Ознайомтеся з приєднаними ми сканами упаковок шоколадок. Що знайшли, з того що і має бути?
Всі файли я прикріпила, чекаю відповідь, дякую!