Оцінні іменники зі значенням жіночої статі у лексикографічних джерелах польської мови та функціонуванні - id-6288-133
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-6288-133
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
100
Дата виконання
2022-08-22
Текст завдання
Надсилаю свою курсову роботу, яку можна взяти за основу, але звичайно переробити під нову тему. Мають бути лише польські іменники і польські корпуси.
1) Мають бути покликання на усіх дослідників, яких вказую.
2) К-сть українських і польських дослідників у бібліографії має бути рівною.
3) Поширити лексеми фемінітивами зі словників фемінітивів укр і пол мов.
4) Праця має бути на основі корпусів (пол і укр)
5) Зосередитися на лексико-семантичній сполучуваності досліджуваних лексем
6) Спиратися на роботу Бартмінського про стереотипізацію
7) Визначити в якій мові є більше пестливих назв, які суфікси притаманні кожній мові і як вони функціонують у мові
8) Довести, що фемінітиви не утворені від чол. ім., а йдуть паралельно
9) Все, що буде подано в теорії, має бути показано у практичній частині
10) Одиниці, які стосуються і чоловіків і жінок проаналізувати окремо
11) Висновки до кожного підрозділу
12) Перерахувати 3 види оцінки і показати як реалізуються в корпусах
1) Мають бути покликання на усіх дослідників, яких вказую.
2) К-сть українських і польських дослідників у бібліографії має бути рівною.
3) Поширити лексеми фемінітивами зі словників фемінітивів укр і пол мов.
4) Праця має бути на основі корпусів (пол і укр)
5) Зосередитися на лексико-семантичній сполучуваності досліджуваних лексем
6) Спиратися на роботу Бартмінського про стереотипізацію
7) Визначити в якій мові є більше пестливих назв, які суфікси притаманні кожній мові і як вони функціонують у мові
8) Довести, що фемінітиви не утворені від чол. ім., а йдуть паралельно
9) Все, що буде подано в теорії, має бути показано у практичній частині
10) Одиниці, які стосуються і чоловіків і жінок проаналізувати окремо
11) Висновки до кожного підрозділу
12) Перерахувати 3 види оцінки і показати як реалізуються в корпусах