"Особливості сприймання комерційноі реклами споживачами" - id-7798-300

Ця робота успішно виконана на  онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та  інших студентських робіт «na5ku. com. ua»

Номер (айді замовлення)
id-7798-300
Тип завдання
Кількість сторінок
70
Дата виконання
2023-05-09
Текст завдання
Доповнена тема диплома "Психосемантичні особливості сприймання комерційної реклами споживачам (на прикладі представників різних вікових або інших соціально-демографічних груп – на вибір) "
- додала методичку
- якщо можливо без російських джерел
3.3. Вимоги до основної частини роботи.
Кваліфікаційна робота бакалавра може містить два або три розділи.
У першому теоретичному розділі здобувач вищої освіти повинен показати свої науково-дослідницькі вміння. Від нього вимагається розкрити сучасний стан наукової думки щодо проблем, які розкриваються в межах
досліджуваної теми, проаналізувати різні теорії та погляди, зробити критичний огляд відповідних наукових джерел, у тому числі зарубіжних, висловити й обґрунтувати своє ставлення, навести власний аналіз основних категорій і понять, сформулювати проблемні питання.
У ньому викладаються основні теоретичні положення теми, проводиться аналіз існуючих різноманітних поглядів (у т.ч. і власних) на ті чи інші аспекти, виявляються проблеми, що потребують розвязання в теоретичному, методичному та прикладному плані.
Загальний обсяг цього розділу має бути у межах 20-25 сторінок.
У другому розділі здобувачем вищої освіти розкриваються методологія емпіричного дослідження. В цьому розділі здобувач вищої освіти повинен на підставі попереднього ґрунтовного теоретичного аналізу теми здійснити адекватний добір методів та методик дослідження, добрати вибірку.
Під час роботи над другим розділом здобувач вищої освіти висвітлює основні етапи та організаційні умови проведення емпіричного дослідження, наводить деталізовану характеристику вибірки, обґрунтовує доцільність
використання обраних методів та методик, їх стислий опис та ключові емпіричні показники. У цьому розділі можна виділити 2-3 підрозділи, що містять опис методів, вибірки та організації дослідження.
Оптимальний обсяг розділу 10-15 сторінок.
Підготовка третього розділу кваліфікаційної роботи бакалавра вимагає від здобувача вищої освіти найбільших творчих зусиль. В цьому розділі здобувач вищої освіти має шанс проявити й використати свої дослідницькі компетенції. Насамперед він повинен здійснити аналіз результатів емпіричного дослідження. Саме тому, розділ повинен бути максимально насиченим фактологічною інформацією (таблиці, графіки, діаграми, схеми), яка
відображає кількісні результати дослідження та їх ґрунтовний аналіз, пояснення одержаних відмінностей тощо. Важливим є адекватне використання математико-статистичних методів обробки даних та опис одержаних результатів.
Також даний розділ повинен містити рекомендації щодо використання результатів дослідження на практиці.
Даний розділ також може містити обґрунтування програми формувального етапу дослідження з метою розвитку, формування, коригування недоліків у розвитку психічних властивостей, станів, рис, явищ, які розглядалися у другому розділі.
Структурно третій розділ складається з 2-3 підрозділів. У першому наводиться аналіз результатів емпіричного дослідження, у другому - рекомендації щодо практичного використання отриманих результатів, у третьому - запропоновані програми формувального етапу, дані щодо результатів апробації програми та акцентується увага на значущих відмінностях у показниках до та після впровадження програми. За результати аналізу даних робиться висновок щодо ефективності запропонованої програми.
Наявність формувальної частини в третьому розділі вітається, однак не є обовязковою.
Обсяг розділу має бути в межах 30 сторінок.
Припускається можливість обєднання другого та третього розділів. В
такому випадку кваліфікаційна робота бакалавра складається з двох розділів. Другий розділ містить всі змістовні та структурні елементи, які були наведені вище для обох розділів (зазвичай 4-5 підрозділів).
Загалом основна частина бакалаврської роботи (текст без списку літератури та додатків) складає 60-70 сторінок.
Після кожного розділу наводяться висновки до нього (обсяг від 0,5 до 1 сторінки).


15.03 план
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СПРИЙМАННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ СПОЖИВАЧАМИ
Поняття комерційної реклами та її видів
Сприйняття реклами споживачами: психологічний аспект
3/ роль психічних процессів і феноменів в сприйманні реклами

Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ СПРИЙМАННЯ КОМЕРЦІЙНОХ РЕКЛАМИ ПОЖИВАЧАМИ
2.1. Аналіз сучасних методів дослідження сприйняття комерційної реклами
2.2.Організація та основні етапи дослідження сприйняття комерційної реклами
2.3. Обгрунтування методичного забезпечення дослідження
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ПРОПОЗИЦІЙ ТА РЕКОМЕДАЦІЙ ЩОДО ЕФЕКТИВНОСТІ СПРИЙНЯТТЯ КОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ
3/ 1 аналіз результатів дослідження
3.1. Рекомендації щодо підвищення ефективності комерційної реклами з урахуванням особливостей сприйняття споживачами
3.2. Приклади успішної комерційної реклами з урахуванням сприйняття споживачами
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ

Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!

Останні додані роботи

Виконати завдання

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-03-25

Атестація вчителя географії

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-03-25

Компонентний аналіз

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-03-25