Методика навчання мистецької освітньої галузі – початкова освіта - id-8806-698
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-8806-698
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
7
Дата виконання
2022-02-07
Текст завдання
1. На основі аналізу типових програм для початкової школи від 20218 року (за Р. Шияном та О. Савченко) надайте відповіді:
- Що є основою для інтеграції різних видів мистецтв в інтегрованому курсі «Мистецтво;
- На основі чого здійснюється реалізація загальної мети мистецької освітньої галузі в незалежності від автора того чи іншого підручника ;
- Що є в основі оцінювання навчальних досягнень учнів в мистецькій освітній галузі (див очікувані результати )
2. Написати бесіду для учнів початкової школи про сутність та значення елементів музичної мови (мелодія, темп, ритм, регістр, лад, тембр), використовуючи підручники з Мистецтва (О.Лобової, Л. Масол, або Арістової 1-2клас)
САЙТ ПІДРУЧНИКИ
https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/1-klas/9-mistetstvo-1-klas/
3. Написати художньо-педагогічний аналіз 2 творів за власним вибором
ТВОРИ ДЛЯ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОГО АНАЛІЗУ
3 клас
О.ЛОБОВА
https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/pidruchnyky-3-klas-2020/9-Mystetstvo-3kl/Mystetstvo-3kl-Lobova.pdf
1. В Косенко «Колискова »с.14
2. Вальс з балету «Попелюшка» (годинник)
3. А. Вівальді «Зима» с. 67
4. Ф.Мендельсон «Пісня без слів» (с. 80)
5. Є. Адамцевич « Запорізький марш» к.ф «Вогнем і мечем» (с.83)
6. Ф. Шопен П. Чайковський уривки з балету «Лискунчик» - «Марш», Танець Феї Драже с. 29 «Ранкова молитва» (с.117)
7. Є. Григ номери з сюїти «Пер Гюнт» _----« Ранок (с.109)», «Похід гномів» (с.49), «Танець Анітри», Пісня Сольвейг
8. С. Прокофьєв Полонез ля мажор (с.92)
9. Д. Кабалевський «Три подружки (с. 113)»
- Що є основою для інтеграції різних видів мистецтв в інтегрованому курсі «Мистецтво;
- На основі чого здійснюється реалізація загальної мети мистецької освітньої галузі в незалежності від автора того чи іншого підручника ;
- Що є в основі оцінювання навчальних досягнень учнів в мистецькій освітній галузі (див очікувані результати )
2. Написати бесіду для учнів початкової школи про сутність та значення елементів музичної мови (мелодія, темп, ритм, регістр, лад, тембр), використовуючи підручники з Мистецтва (О.Лобової, Л. Масол, або Арістової 1-2клас)
САЙТ ПІДРУЧНИКИ
https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/1-klas/9-mistetstvo-1-klas/
3. Написати художньо-педагогічний аналіз 2 творів за власним вибором
ТВОРИ ДЛЯ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОГО АНАЛІЗУ
3 клас
О.ЛОБОВА
https://lib.imzo.gov.ua/wa-data/public/site/books2/pidruchnyky-3-klas-2020/9-Mystetstvo-3kl/Mystetstvo-3kl-Lobova.pdf
1. В Косенко «Колискова »с.14
2. Вальс з балету «Попелюшка» (годинник)
3. А. Вівальді «Зима» с. 67
4. Ф.Мендельсон «Пісня без слів» (с. 80)
5. Є. Адамцевич « Запорізький марш» к.ф «Вогнем і мечем» (с.83)
6. Ф. Шопен П. Чайковський уривки з балету «Лискунчик» - «Марш», Танець Феї Драже с. 29 «Ранкова молитва» (с.117)
7. Є. Григ номери з сюїти «Пер Гюнт» _----« Ранок (с.109)», «Похід гномів» (с.49), «Танець Анітри», Пісня Сольвейг
8. С. Прокофьєв Полонез ля мажор (с.92)
9. Д. Кабалевський «Три подружки (с. 113)»