Підготувати макети власних публікацій, визначивши: 1. тип контенту 2. художні засоби (кольори, шрифти, СВКЦ, формат) 3. композиційне рішення (тип, закон композиції - id-8867-544
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-8867-544
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
4
Дата виконання
2023-12-25
Текст завдання
Підготувати макети власних публікацій, визначивши:
1. тип контенту
2. художні засоби (кольори, шрифти, СВКЦ, формат)
3. композиційне рішення (тип, закон композиції
макетів має бути 4 на різні види контенту та на різні види композицій.
Надсилаємо файли у форматі, який зручний, але у файлі повинен бути аналіз розроблених самостійно макетів різного виду контенту.
Розробляти можемо з використанням як онлайн редакторів (canva, figma), так і стільникових (Photoshop, InDesign)
UPD:
тип контенту -(цільовий, споживацький, розважальний, навчальний, інформаційний та ін.)
художні засоби - (СВКЦ, симетрія, ритм, формат, кольори, шрифти та ін)
вид композиції -(закон конмозиції: типізації, контрасту, єдності; тип композиції: замкнена, динамічна, симетрична та ін..)
ви створюєте макет (зображення + текст) і даєте аналіз
не обов?язково лише комерційний розглядати, можете брати й інші види контенту.
1. тип контенту
2. художні засоби (кольори, шрифти, СВКЦ, формат)
3. композиційне рішення (тип, закон композиції
макетів має бути 4 на різні види контенту та на різні види композицій.
Надсилаємо файли у форматі, який зручний, але у файлі повинен бути аналіз розроблених самостійно макетів різного виду контенту.
Розробляти можемо з використанням як онлайн редакторів (canva, figma), так і стільникових (Photoshop, InDesign)
UPD:
тип контенту -(цільовий, споживацький, розважальний, навчальний, інформаційний та ін.)
художні засоби - (СВКЦ, симетрія, ритм, формат, кольори, шрифти та ін)
вид композиції -(закон конмозиції: типізації, контрасту, єдності; тип композиції: замкнена, динамічна, симетрична та ін..)
ви створюєте макет (зображення + текст) і даєте аналіз
не обов?язково лише комерційний розглядати, можете брати й інші види контенту.