Як написати супровідний лист до резюме

Раніше ми вже докладно розглянули, як правильно скласти справді успішне резюме. І зазначили, що претендентам без досвіду роботи варто надсилати разом із резюме супровідний лист. Похвалитися студенту у професійному плані ще нема чим, тому лист потрібно для демонстрації бажання працювати та отримувати навички, необхідні для професіонала. Корисно воно і для тих, хто вирішив змінити сферу діяльності на нову. А в багатьох міжнародних компаніях при працевлаштуванні на серйозну посаду здобувачі без супровідного листа взагалі не розглядаються.

І так, супровідний лист – це окремий документ обсягом 1-2 сторінки з розповіддю про вас та ваші навички. Його мета показати, що ви доклали більше зусиль для отримання цієї роботи, ніж інші. Також це чудовий спосіб привернути увагу рекрутера, сформувати позитивне враження про себе та вигідно виділиться серед десятків інших кандидатів.

Структура супровідного листа

Немає єдиного для всіх шаблону, як скласти супровідний лист. Однак є якийсь загальний порядок подання інформації, що дозволяє розповісти, хто ви, чим корисні компанії і чим сама компанія цікава вам як працівникові.

  1. Шапка. Вказується ім’я, контактні дані (телефон, електронна пошта) та посада, на яку ви претендуєте.
  2. Вступ. Тут необхідно персоналізоване вітання та позначення мети супровідного листа. Індивідуальний підхід дуже важливий для привернення уваги. Перед тим, як писати супровідний лист, постарайтеся дізнатися, який спеціаліст відповідає за відбір кандидатів, повну назву фірми та посади.
  3. Основна частина. Розповідаємо, наскільки ідеальна на ваш погляд компанії і наскільки добре ви підходите на роль працівника в ній. Говорячи про себе, описуємо найбільш сформовані та потенційно затребувані навички, розповідаємо про успіхи в університеті. Корисно буде вказати як професійні навички, а й позитивні риси особистості, такі як націленість на результат, чесність, креативність. Супровідний лист має доповнювати, а не копіювати резюме. Тому можна прописати коротко і ті сильні сторони, перерахування яких відсутні в резюме, адже дуже важливо позначити, чим корисні майбутньому роботодавцю. Цілком закономірно, що керівництво фірми бажає отримати зиск, беручи на роботу вчорашнього студента. Перетворіть сукупність особистісних рис, навичок та сильних сторін у вигідну та унікальну для компанії пропозицію, здатну підвищити ефективність її діяльності. Спробуйте використати для формулювання цієї пропозиції принцип SMART (конкретика, вимірність, досяжність, актуальність та тимчасова обмеженість). Наприкінці основної частини напишіть, чому вам так приваблива дана вакансія. Шанси «зачепити» рекрутера зростуть, якщо обґрунтування буде наповнене конкретикою. Наприклад, вкажіть проекти фірми, які вважаєте вражаючими. Окремо можете дати перелік людей, які готові дати позитивні рекомендації: наукового керівника, керівників з місць практики, членів студентської профспілки або волонтерського руху.
  4. Закінчення. Ввічливість – важлива риса будь-якого професіонала. Тому в кінці подякуйте за увагу до вашого резюме та супровідного листа та висловіть надію зустрінеться особисто під час співбесіди. Стиль письма має бути легким, живим, без громіздких конструкцій, великої кількості термінів і канцеляризмів.
Залишилися питання?

Спробуйте звернутися за допомогою до викладачів

Оцініть запис