Проаналізувати ситуацію та причини її виникнення. - id-1061-212

Ця робота успішно виконана на  онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та  інших студентських робіт «na5ku. com. ua»

Номер (айді замовлення)
id-1061-212
Тип завдання
Кількість сторінок
6
Дата виконання
2024-03-04
Текст завдання
Модульна контрольна робота №1
НАЛАГОДЖЕННЯ МІЖНАРОДНИХ ДІЛОВИХ КОНТАКТІВ

Один з колумбійських банків відчув необхідність покращити свою комп’ютерну систему комунікацій. Провідний менеджер з продажу в молодій, але успішній компанії, яка працювала в галузі комунікацій в Сполучених Штатах, вирішив налагодити ділове співробітництво своєї фірми з цим колумбійським споживачем. Цей менеджер, Джон Уелш, був молодою людиною з найкращою підготовкою в галузі продажу комп’ютерної техніки в США. Він також був одним з партнерівзасновників цієї маленької компанії.
Зі свого офісу в Чикаго Джон Уелш почав шукати потрібну людину, щоб встановити контакт. Він подзвонив деяким особам з колумбійського банка, але не зміг зв’язатися з людиною, яка б могла прийняти рішення щодо початку співробітництва.
Він вирішив подзвонити в Асоціацію колумбійських банків, яка, за інформацією Уелша, координує банківський бізнес, сприяє іноземним інвестиціям і також діє як посередник в налагодженні контактів з іноземцями. Представник Асоціації порадив Антоніо Буеноса як ключового представника колумбійського банку щодо питань нових ділових контактів. Представник Асоціації пообіцяв також організувати зустріч обох сторін в Колумбії.
Уелш хотів впевнитися, що поїздка в Колумбію того варта, попросив номер телефону Буеноса і відразу ж йому зателефонував. Він відрекомендувався Буеносу і почав пояснювати, як його компанія могла б розробити для банка кращу комп’ютерну систему. Буенос запропонував зустрітися особисто і далі обговорити це питання.
Перш ніж їхати до Колумбії, Уелш надіслав короткого листа Буеносу, у якому охарактеризував свою компанію і її зацікавленість у веденні справ із банком. Він також надіслав вірчі документи своєї компанії зі всією необхідною фінансовою інформацією двох останніх років і деякі рекомендації від задоволених клієнтів. Ця інформація мала продемонструвати гарну репутацію його бізнесу в Сполучених Штатах.
Разом з представником Асоціації Уелш прийшов на зустріч з Буеносом в Боготі. Після короткої процедури знайомства Буенос запропонував разом повечеряти. На вечері американський менеджер був готовий одразу обговорювати справу, але замість того Буенос продовжував розмовляти на загальні теми, такі як друзі по бізнесу, література і культурна історія Колумбії. Уелш сказав, що його цікавить бізнес, а не мистецтво. Хлопець с гордістю пояснив, як він самостійно збудував успішну компанію з комунікацій без чиєїсь допомоги або зв’язків.
Але ця розповідь не справила гарного враження на Буеноса. Наприкінці вечері Буенос сказав, що зв’яжеться з американським знайомим, але він ніколи більше не контактував з Уелшем.
Проаналізуйте ситуацію та причини її виникнення. Використайте наступні питання для аналізу:
1. Чому, на ваш погляд, Уелшу було важко знайти потрібну людину телефоном?
2. Навіщо, на ваш погляд, Уелш надіслав інформацію про свою компанію перш ніж зустрітися з колумбійцем вперше?
3. Навіщо, на ваш погляд, Буенос запросив Уелша на вечерю?
4. Як Уелш зрозумів мету ділової вечері?
5. Чому Уелш не справив гарного враження на Буеноса?
6. Як в різних культурах прийнято встановлювати контакт з людиною і отримувати першу інформацію – на особистій зустрічі чи телефоном?
7. Які існують шляхи бути відрекомендованим в компанії? Які з них найбільш звичайні і ефективні? Від чого залежить вибір цих шляхів?
8. Під час першого контакту що більш важливо: компанія чи людина, що її представляє?
Чому?
9. Наскільки важливі особисті зв’язки в різних культурах? Скільки часу витрачається на те, щоб познайомитись один з одним? Чому?
10. Які відмінності в ділових стилях обох героїв мали найбільший вплив на результат їх першої зустрічі?
11. Після першої вечері що міг би зробити Уелш для покращення стосунків з Буеносом?
12. В цьому випадку Уелш продає свої послуги Буеносу. В якій мірі, на ваш погляд, він як продавець і Буенос як покупець повинні адаптуватися до культури один одного?
13. Джон Уелш дивується, чому Антоніо Буенос йому не дзвонить. На основі культурної інформації, специфічної для обох, створіть план дій для обох бізнесменів, щоб зробити їх першу зустріч більш успішною. Проаналізуйте підготовку першої зустрічі і саму зустріч.

Модульна контрольна робота №2

Відома німецька компанія Bosch, виробник електроприладів, декілька років тому відкрила спільне підприємство в Донецьку на заводі, що виробляє побутову техніку. Замовлення компанії на українському підприємстві контролюють два менеджера на конвеєрі: один - німець, інший - українець. Півроку тому, менеджера-німця мав замінити новий німецький колега, тому що перший не впорався з керівництвом робітниками на конвеєрі на протязі строку свого призначення. Новий менеджер – пані Берта Брюге. Її український колега – Петро Лазаренко – працює менеджером на цьому конвеєрі з початку спільного виробництва. Обидва менеджери мають спільні обов’язки. Вони відповідають за навчання робітників технологіям праці на німецькому обладнанні. Їх підлеглими є чотири майстра цеху, які спостерігають за працею тридцятьох робітників конвеєра.
З самого початку обидва менеджери сперечалися з багатьох питань політики управління.
Пані Брюге вважає, що пан Лазаренко занадто дружньо поводиться з підлеглими: і з майстрами, і з робітниками на конвеєрі. Пан Лазаренко, навпаки, впевнений, що пані Брюге дуже відсторонена і неприязна з підлеглими.
Пан Лазаренко вважає, що майстрам цеху треба давати більше відповідальності і контролю над робітниками. Він також впевнений, що їм треба дати більше інформації щодо їх роботи і більше влади в прийнятті рішень. Пані Брюге впевнена, що вони мають досить інформації для виконання завдання, а всі рішення повинні приймати вона і пан Лазаренко.
Пані Брюге скаржиться на низьку дисципліну працівників на конвеєрі. Вона наполягає на організації змагання, в якому працівники з найкращою продуктивністю праці отримуватимуть символічну грошову винагороду, і це має підняти дух компанії. Пан Лазаренко ж відчуває, що таке змагання насправді тільки знизить дисципліну, а не підніме її.
Суперечності стали такими серйозними, що пані Брюге і пан Лазаренко більш не в змозі ефективно керувати конвеєром.
Проаналізуйте ситуацію та причини її виникнення. Використайте наступні питання для аналізу:
1. Який стиль управління (автократичний, демократично-партисипативний, чи laissez faire) використовує пані Брюге? Пан Лазаренко?
2. Чому пані Брюге відсторонена і неприязна зі своїми підлеглими? Чому пан Лазаренко дружньо поводиться з підлеглими?
3. Чому пані Брюге намагається зберегти владу в управлінні і прийнятті рішень? Чому пан Лазаренко поводиться інакше?
4. Чому змагання може підняти чи знизити дисципліну?
5. Проаналізуйте погляди обох сторін щодо наступних питань управління:
– Яким чином менеджер може досягти поваги і довіри з боку підлеглих?
– Які стосунки між керівником і підлеглими вважаються ідеальними?
– Хто має приймати всі рішення і мати всю інформацію? Чому?
– Чи корисне змагання на робочому місці? Чому?
6. Які розбіжності між двома менеджерами найбільш серйозно вплинули на їх спільну роботу?
7. Які переваги і недоліки цих двох різних стилів менеджменту? Яки вплив національних культур на той, чи інший стиль управління?
8. В контексті міжнародного бізнесу якою мірою стиль менеджменту має відображати стиль культури, з якої походить компанія? Якою мірою стиль менеджменту має відображати стиль місцевої культури, де працює транснаціональна компанія?
9. Напишіть план управління для підприємства, який би вирішив розбіжності між двома керівниками і дозволив би їм успішно виконувати свої обв’язки.

21:44
https://docs.google.com/document/u/0/d/1zjlIfcpvR5AD4FAEJrfgEonXiEGcbLWx/mobilebasic

Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!

Останні додані роботи

Графіка

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-03-18

Опрацювання статей наукового керівника

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-03-18