Теорія оперантного научіння Скіннера; Співвідношення видів научіння у дошкільному і молодшому шкільному віці; теорія Гальперіна - id-8512-548
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-8512-548
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
10
Дата виконання
2024-03-11
Текст завдання
Питання КР:
1. Спираючись на теорію оперантного научіння Б. Ф. Скіннера, проаналізуйте і опишіть засвоєння будь-якого навчального предмету.
2. Співвідношення видів научіння у дошкільному і молодшому шкільному віці.
Научіння - 4 групи видів, до кожної з яких входять різні форми (оперантні, вербальні, когнітивні форми поведінки). Показати, як різні види поведінки з різних груп проявляють себе у дошкільному і в молодшому шкільному віці. Показати їхню користь.
3. Чим відрізняють етапи формування розумових дій від форми здійснення дії (за теорією Гальперіна) (на пів сторінки)
1. Спираючись на теорію оперантного научіння Б. Ф. Скіннера, проаналізуйте і опишіть засвоєння будь-якого навчального предмету.
2. Співвідношення видів научіння у дошкільному і молодшому шкільному віці.
Научіння - 4 групи видів, до кожної з яких входять різні форми (оперантні, вербальні, когнітивні форми поведінки). Показати, як різні види поведінки з різних груп проявляють себе у дошкільному і в молодшому шкільному віці. Показати їхню користь.
3. Чим відрізняють етапи формування розумових дій від форми здійснення дії (за теорією Гальперіна) (на пів сторінки)