Практичне завдання по гастрономії в умовах закладів ресторанного господарства - id-9493-841
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-9493-841
Тип завдання
Кількість сторінок
10
Дата виконання
2024-02-12
Текст завдання
Практична №7 так питання 1,23, для презентауції в Power Point"
"Кожна доповідь (презентація) повинна мати - № варіанту, виконавець (ПІБ, курс та номер групи)" - ці дані клієнт надасть чи внесе пізніше? (це офрмлю самостійно)
по приктичному №5
сири тофу
Завдання до практичного заняття
«Аналіз виробництва та використання локальних продуктів у
світовій практиці гастрономії ресторанного господарства (продукти)»
Відповідно до завдання (таблиця 1) підготувати презентацію в Power
Point. Кожна доповідь (презентація) повинна мати наступну структуру: тема,
номер варіанту, виконавець (ПІБ, курс та номер групи), зміст презентації,
основні положення, висновки, використана література.
В основних положення презентації повинні бути представлена
наступна інформація:
1. Історія походження, характеристика (рецептурний склад,
особливості виробництва, харчова цінність тощо).
2. Пропозиції щодо використання, поєднання та споживання.
3. Пропозиції на ринку: асортимент, ціна, особливості маркування,
забезпечення якості (сертифікація) тощо
"Кожна доповідь (презентація) повинна мати - № варіанту, виконавець (ПІБ, курс та номер групи)" - ці дані клієнт надасть чи внесе пізніше? (це офрмлю самостійно)
по приктичному №5
сири тофу
Завдання до практичного заняття
«Аналіз виробництва та використання локальних продуктів у
світовій практиці гастрономії ресторанного господарства (продукти)»
Відповідно до завдання (таблиця 1) підготувати презентацію в Power
Point. Кожна доповідь (презентація) повинна мати наступну структуру: тема,
номер варіанту, виконавець (ПІБ, курс та номер групи), зміст презентації,
основні положення, висновки, використана література.
В основних положення презентації повинні бути представлена
наступна інформація:
1. Історія походження, характеристика (рецептурний склад,
особливості виробництва, харчова цінність тощо).
2. Пропозиції щодо використання, поєднання та споживання.
3. Пропозиції на ринку: асортимент, ціна, особливості маркування,
забезпечення якості (сертифікація) тощо