Юридична психологія - id-9631-470
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-9631-470
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
2
Дата виконання
2023-01-16
Текст завдання
1. Характеристика психологічних методів дослідження Б. Г. Ананьєва.
2. Неповнолітню К. зґвалтували, заманивши в порожній будинок, знайомий підліток П. і його п'ятеро друзів. Він покликав К. в окрему кімнату і запропонував вступити з ним у статевий зв'язок, але К. відмовилася. Тоді П. пригрозив фізичною розправою, а також сказав, що якщо вона не погодиться з ним, то здійснять статеві акти усі інші по черзі і розкажуть про це в селищі і буде вона "як сестри С." (відомі в селищі повії); П. вчинив з нею статевий акт, а після цього з нею зробили статеві акти інші по черзі. Як показало слідство, потерпіла активного опору ґвалтівникам не чинила, лежала в практично незмінній позі, не поправляла одяг, не реагувала на образи, просила тільки, щоб її відпустили. За матеріалами кримінальної справи, в 12 років К. була зґвалтована чоловіком тітки, те що трапилося, переживала важко /вважала, що "нікому тепер не потрібна". Поступлива, "за себе постояти не може". У даному випадку можна говорити про формування характерологічних особливостей особистості на тлі дитячої сексуальної травми.
У процесі проведення СПЕ було виявлено, що у неповнолітньої проявляється лабільний тип акцентуації характеру. / Див. Бочарова С.П., Землянська О.В. Гл.13 Юр.пс. /.
Питання та завдання:
1) Що значить лабільний тип акцентуації характеру особистості і який тип поведінки можна очікувати від людини з даним типом акцентуації характеру в подібній ситуації?
2) З огляду на вікові, індивідуально-психологічні особливості потерпілої особи і зміст досліджуваної ситуації, чи могла потерпіла розуміти характер і значення скоєних з нею діями?
В додатках 3 та 4 приклади як треба виконувати ці роботи.
Обов'язково з посиланнями на літературу у тексті роботи.
Звернути особливу увагу на книгу: Бандурка А.М.,Бочарова С. П., Землянская Е.В., "Юридическая психология" - обов'язково прочитати!
2. Неповнолітню К. зґвалтували, заманивши в порожній будинок, знайомий підліток П. і його п'ятеро друзів. Він покликав К. в окрему кімнату і запропонував вступити з ним у статевий зв'язок, але К. відмовилася. Тоді П. пригрозив фізичною розправою, а також сказав, що якщо вона не погодиться з ним, то здійснять статеві акти усі інші по черзі і розкажуть про це в селищі і буде вона "як сестри С." (відомі в селищі повії); П. вчинив з нею статевий акт, а після цього з нею зробили статеві акти інші по черзі. Як показало слідство, потерпіла активного опору ґвалтівникам не чинила, лежала в практично незмінній позі, не поправляла одяг, не реагувала на образи, просила тільки, щоб її відпустили. За матеріалами кримінальної справи, в 12 років К. була зґвалтована чоловіком тітки, те що трапилося, переживала важко /вважала, що "нікому тепер не потрібна". Поступлива, "за себе постояти не може". У даному випадку можна говорити про формування характерологічних особливостей особистості на тлі дитячої сексуальної травми.
У процесі проведення СПЕ було виявлено, що у неповнолітньої проявляється лабільний тип акцентуації характеру. / Див. Бочарова С.П., Землянська О.В. Гл.13 Юр.пс. /.
Питання та завдання:
1) Що значить лабільний тип акцентуації характеру особистості і який тип поведінки можна очікувати від людини з даним типом акцентуації характеру в подібній ситуації?
2) З огляду на вікові, індивідуально-психологічні особливості потерпілої особи і зміст досліджуваної ситуації, чи могла потерпіла розуміти характер і значення скоєних з нею діями?
В додатках 3 та 4 приклади як треба виконувати ці роботи.
Обов'язково з посиланнями на літературу у тексті роботи.
Звернути особливу увагу на книгу: Бандурка А.М.,Бочарова С. П., Землянская Е.В., "Юридическая психология" - обов'язково прочитати!