вплив інтернет-маркетологів/таргетологів на формування гендерних стереотипів у сучасній рекламі" - id-2000-366

Ця робота успішно виконана на  онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та  інших студентських робіт «na5ku. com. ua»

Номер (айді замовлення)
id-2000-366
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
35
Дата виконання
2022-02-07
Текст завдання
плана нет и утверждать с научруком не нужно
методички нет
можно использовать иностранные исследования, но желательно сделать упор на тенденции гендерных стереотипов в рекламе в мире и в Украине

Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!

Останні додані роботи

Індивідуальні завдання 1,2,3

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Высшая математика колоквиум

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Реферат + аналіз вірша

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01