Еволюція реклами в контексті сучасних культурних трансформацій. - id-2171-937

Ця робота успішно виконана на  онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та  інших студентських робіт «na5ku. com. ua»

Номер (айді замовлення)
id-2171-937
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
35
Дата виконання
2022-11-14
Текст завдання
1.11
викладач все ж таки змінив деякі моменти , тому ось надсилаю змінене. Щоб не втрачати час це можна скопіювати та вставити , дякую. Тема курсового проєкту: «Феномен рекламноі комунікації в контексті сучасних культурних трансформацій».


ЗМІСТ



Частина 1 2
Вступ 2
1 Теоретико-методологічні основи дослідження реклами 2
1.1. Історія рекламноі комунікаціі.
1.2 Сутність реклами та рекламноі комунікаціі (Багатоаспектність дослідження феномену реклами)
1.3. Види рекламноі комунікаціі за Субєкти рекламної діяльності, їх функції та завдання
Частина 2
2 Специфіка реклами в контексті культурних трансформацій
2.1. Реклама як специфічна форма інформації
2.2. Сучасні тенденції реклами: особливості її впливу та сприйняття (+ Основні прийоми маніпуляцій у рекламі
2.3. Сучасні механізми функціонування ринку реклами в контексті культурних трансформацій
Висновки 2
Перелік джерел посилання 2
Додатки


ВСТУП
Тема курсового проєкту: «Феномен рекламноі комунікації в контексті сучасних культурних трансформацій».
Актуальність дослідження повязана з тим, що реклама з кожним роком набуває все більшого значення, формуючі стереотипи масового мислення і визначаючи поведінку чисельно великих груп людей у світі. Реклама в контексті глобалізаційних та інтегративних процесів культурної трансформації кінця XX – початку XXI століття набуває властивостей своєрідного посередника міжкультурного спілкування, де транслюються культурні цінності різного порядку. Саме тому сучасна рекламна комунікація є середовищем комунікативної культури, що швидко розвивається і потребує вивчення. Все це актуалізує тему дослідження.
Огляд джерел. ( Зробити за шаблоном, що я давала. У скороченому вигляді)
Мета роботи - осмислити феномен рекламноі комунікації в контексті сучасних культурних трансформацій.
Обєкт дослідження - феномен рекламноі комунікації, як найважливіший елемент сучасної культурно-комунікативної системи.
Предмет дослідження - сучасний глобальний культурний простір.
Завдання дослідження:
• визначити специфіку генези реклами як інноваційної соціокультурної форми, виробленої у процесі становлення сучасного суспільства;
• простежити еволюцію реклами у дискурсі засобів масової комунікації;
• дослідити місце та функції реклами у сучасній культурно-комунікативній системі;
• визначити основні прийоми маніпуляції у рекламі;
• зясувати сучасні тенденції реклами в контексті сучасних культурних трансформацій.

Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!

Останні додані роботи

Індивідуальні завдання 1,2,3

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Процедури аудиту

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Зробити презентацію по тезам

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Дизайн. Джаспер Моррісон

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Фоностилістичний аналіз

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01