КУРСОВА РОБОТА з навчальної дисципліни «Методика навчання української мови» Особливості формування орфографічної компетентності в процесі вивчення іменника в початковій школі. - id-2178-293
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-2178-293
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
48
Дата виконання
2022-04-29
Текст завдання
Працюємо з високоточним антиплагіатом, це курсова як дипломна, закінчую 4 курс педагогічного коледжу
В целом нужно 40 страниц с учетом литературы и плана и всего.
ВСТУП ……………………………………………………………........................
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ………………………………..................
1.1 Визначення поняття «компетентність», «компетенція», «орфографія», «орфографічні навички» у психолого-педагогічній літературі ……………………………………........................................................
1.2 Орфографічна компетентність та способи її формування……….
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ……………………………………...................................
2.1 Основні етапи процесу формування орфографічної грамотності в початковому курсі української мови…………….……………….…………
2.2 Орфографічні вправи та їх роль у формуванні орфографічної компетентності в процесі вивчення іменника…………………….……….…
ВИСНОВКИ ………………………………..……………………………………...
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………............
В целом нужно 40 страниц с учетом литературы и плана и всего.
ВСТУП ……………………………………………………………........................
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ………………………………..................
1.1 Визначення поняття «компетентність», «компетенція», «орфографія», «орфографічні навички» у психолого-педагогічній літературі ……………………………………........................................................
1.2 Орфографічна компетентність та способи її формування……….
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ……………………………………...................................
2.1 Основні етапи процесу формування орфографічної грамотності в початковому курсі української мови…………….……………….…………
2.2 Орфографічні вправи та їх роль у формуванні орфографічної компетентності в процесі вивчення іменника…………………….……….…
ВИСНОВКИ ………………………………..……………………………………...
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………............