Соціально-педагогічна робота з представником групи ризику (клієнтом) - id-3011-434
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-3011-434
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
8
Дата виконання
2024-01-15
Текст завдання
І. Характеристика клієнта:
1. Способи налагодження контакту: описати, що робити для налагодження довірливих стосунків з клієнтом.
2. Діагностика особистості дитини «групи ризику»: які методики використовували, їх мета. Результати діагностики цієї дитини групи ризику. Конкретизувати, до якої групи ризику належить дитина. Діагностика найближчого соціального оточення дитини (школа, позашкільні заклади, середовище однолітків, друзів).
3. На основі отриманих результатів діагностики визначити проблемні аспекти у розвитку дитини.
4. Аналіз нормативно-правової бази щодо підтримки цієї категорії дитини групи ризику за визначеною проблемою.
ІІ. Розробити корекційну програму роботи з цією дитиною групи ризику:
1. мета, завдання, часові межі програми;
2. заходи (напрями, що використовувались – профілактика, корекція, реабілітація тощо – обрати 1-2 напрями та їх реалізовувати);
3. опис методів, прийомів роботи: педагогічні, психокорекційні, психологічні методи роботи із групами ризику;
4. Висновки щодо впровадження корекційної програми. Оцінка результатів впровадження.
5. Обґрунтування власної думки щодо проведеної роботи:
з якими труднощами зтикались;
що вдалось зробити;
які знання, вміння, якості потрібно удосконалювати;
6. Додатки (результати діагностики: малюнки, тести, відповіді);
7. Виноски, література.
Оформити у вигляді реферату обсягом до 8 стр. (це об’єм без додатків) друкованого тексту (1,5 інтервал, 14 шрифт) та плюс додатки (результати діагностики: малюнки, тести, відповіди тощо).
1. Способи налагодження контакту: описати, що робити для налагодження довірливих стосунків з клієнтом.
2. Діагностика особистості дитини «групи ризику»: які методики використовували, їх мета. Результати діагностики цієї дитини групи ризику. Конкретизувати, до якої групи ризику належить дитина. Діагностика найближчого соціального оточення дитини (школа, позашкільні заклади, середовище однолітків, друзів).
3. На основі отриманих результатів діагностики визначити проблемні аспекти у розвитку дитини.
4. Аналіз нормативно-правової бази щодо підтримки цієї категорії дитини групи ризику за визначеною проблемою.
ІІ. Розробити корекційну програму роботи з цією дитиною групи ризику:
1. мета, завдання, часові межі програми;
2. заходи (напрями, що використовувались – профілактика, корекція, реабілітація тощо – обрати 1-2 напрями та їх реалізовувати);
3. опис методів, прийомів роботи: педагогічні, психокорекційні, психологічні методи роботи із групами ризику;
4. Висновки щодо впровадження корекційної програми. Оцінка результатів впровадження.
5. Обґрунтування власної думки щодо проведеної роботи:
з якими труднощами зтикались;
що вдалось зробити;
які знання, вміння, якості потрібно удосконалювати;
6. Додатки (результати діагностики: малюнки, тести, відповіді);
7. Виноски, література.
Оформити у вигляді реферату обсягом до 8 стр. (це об’єм без додатків) друкованого тексту (1,5 інтервал, 14 шрифт) та плюс додатки (результати діагностики: малюнки, тести, відповіди тощо).